środa, 1 maja 2024

Słodkie płatki pod oczy z Bambi

Cześć 😁 będąc w sklepie Rossmann, tuż przy kasie leżało opakowanie, które przyciągnęło mój wzrok.😍 No sami powiedzcie, czy dla tego pięknego jelonka Bambi nie kupilibyście tej maseczki? Ja kupiłam 😍💕 ISANA płatki pod oczy, z aloesem, kwasem hialuronowym, witaminą E.

Opis ze strony Rossmann.pl - Zacznij marzyć o czarodziejskim świecie jelonka Bambi podczas magicznych chwil pielęgnacji! płatki pod oczy ISANA Bambi zmieniają twoją codzienną rutynę pielęgnacji skóry w czarującą przygodę. Nasza formuła Hydro Design i zabawny wzór na płatkach sprawiają, że każde ich użycie staje się bajecznym doznaniem. Drobne zmarszczki powstałe w wyniku przesuszenia zostają złagodzone, twoja skóra jest nawilżona i odświeżona. Obojętnie, czy chcesz się odprężyć po długim dniu, czy nadać swojemu spojrzeniu świeży blask – Płatki pod oczy ISANA Bambi są perfekcyjnym wyborem.
Rezultat: promienna i lśniąca skóra pod oczami!
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Polyvinyl Alcohol, Sorbitol, Gelatin, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium hyaluronate, Tocopherol, Scutellaria Baicalensis Root Extract, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Tartaric Acid, Xanthan Gum, Caprylyl/Capryl Glucoside, Illicium Verum Fruit Extract, Butylene Glycol, Aluminum Glycinate, Disodium EDTA, Menthoxypropanediol, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.
Po wyjęciu z opakowani moim oczom ukazały się płatki z prześlicznym obrazkiem Bambiego 😍
Zrobione w słońcu, pięknie się świeciły
Po nałożeniu pod oczy wyglądały bardzo uroczo.
Wprawdzie ja zdecydowanie lubię płatki hydrożelowe, a nie takie, które się przyklejają do skóry. Bo te płatki to się przyklejają jakby klej miały. Trzymałam je zalecany czas, a po odklejeniu (dosłownie) zobaczyłam, że skóra pod oczami jest rewelacyjnie wygładzona i dobrze nawilżona. Sami zobaczcie jak to wyglądało:
Płatki faktycznie zrobiły efekt WOW! aż się zdziwiłam i mam ochotę kupić inne (jeżeli są) z tej serii.
Dajcie znać czy znacie te płatki i jak się u Was spisały.

1 komentarz:

  1. Ale mega urocze te płatki! Nie widziałam ich w swoim Rossmannie niestety, chyba że mi umknęły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.