czwartek, 9 maja 2024

Maseczka do dłoni w formie rękawiczek

Cześć 😁 była maseczka do stóp, to teraz dla odmiany Balea Maska do dłoni Make a Wish

Opis ze strony drogerii dm.pl - Maska do dłoni Make a Wish Balea intensywnie pielęgnuje dłonie. Formuła z pantenolem chroni dłonie przed utratą wilgoci i wspiera regenerację skóry. Magiczny zapach działa na zmysły. Receptura bez mikroplastiku i czysto syntetycznych polimerów.
Opis produktu:
Atrakcyjny nadruk na rękawiczkach
Z wyciągiem z mandarynki i witaminą E
Z możliwością dotykowej obsługi smartfona
Folia nadaje się do recyklingu

Informacje dotyczące stosowania
1. Z rąk zdjąć biżuterię, rozdzielić rękawiczki i nasunąć na czyste i suche dłonie.
2. Usunąć folię zabezpieczającą klej na klapce, umieścić klapkę wokół nadgarstka i starannie ją zamknąć.
3. Po 15–20 minutach zdjąć rękawiczki, pozostałości delikatnie wmasować lub zebrać chusteczką kosmetyczną.
Sposób użycia:
Skład (INCI): AQUA, GLYCERIN, DICAPRYLYL CARBONATE, CETYL ETHYLHEXANOATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PANTHENOL, POLYGLYCERYL-3 METHYLGLUCOSE DISTEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, ILLICIUM VERUM FRUIT EXTRACT, CITRUS TANGERINA EXTRACT, SCUTELLARIA BAICALENSIS ROOT EXTRACT, PHENOXYETHANOL, 1,2-HEXANEDIOL, BUTYLENE GLYCOL, PARFUM, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, HEXYL CINNAMAL, CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, DISODIUM EDTA, LINALOOL, SODIUM CITRATE, GERANIOL.
Wewnątrz opakowania znajdowały się dwie rękawiczki wypełnione kremowym serum.
Rękawiczki były razem złączone, jak widać poniżej
Rękawiczki rozdzieliłam i nałożyłam na dłonie
Maseczka nałożyłam na dłonie i zakleiłam. Bardzo podoba mi się, ze są te naklejki, bo wtedy rękawiczki dobrze się trzymają.
Maseczkę trzymałam na dłoniach dłużej niż zalecany czas, bo około 45 minut. W tym czasie masowałam dłonie poprzez rękawiczki. Po zdjęciu maseczki resztki serum wmasowałam w skórę. Maseczka się sprawdziła rewelacyjnie, bo nie dość, ze od razu zauważalnie nawilżyła mi skórę dłoni to ten stan utrzymywał się dużo dłużej, bo maseczkę zastosowałam w weekend, a dziś nadal mam dobrze nawilżoną skórę.
Super są takie maseczki, które działają. Tą polecam i sama chętnie kupię ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.