wtorek, 14 stycznia 2020

Kolejny krem pod oczy, czy tym razem spełni moje oczekiwania?

Cześć :) nie wiem czy tylko ja mam takie problemy z dobraniem odpowiedniego i skutecznego kremu pod oczy, czy po prostu trafiam ostatnio na takie, które u mnie się totalnie nie sprawdzają. Tak, mam kolejny krem pod oczy, który nie spełnił moich oczekiwań. Tym razem jest to Avon Anew Clinical Even Texture & Tone Dark Circle Corrector with DSX - czyli - Krem z technologią DSX niwelujący cienie pod oczami. 
Taki znalazłam opis tego kremu w inetrnecie -Pozbądź się cieni pod oczami w znacznie prostszy sposób, niż jesteś sobie w stanie to wyobrazić. Wizytę u lekarza medycyny estetycznej odłóż na później i sięgnij po krem z technologią DSX Avon Anew Clinical Dark Circle DSX Corrector. Jak to możliwe, że w tak małym opakowaniu ukryta została siła tak potężna, że jest w stanie odmłodzić Twoją skórę o kilka lat?
Kosmetyk został stworzony w jednym celu: przywrócenia Twojemu spojrzeniu młodzieńczego blasku. Zapomnij więc o nieestetycznych workach, przebarwieniach oraz płytkich zmarszczkach. Pomoże Ci w tym specjalna innowacyjna technologia DSX zastosowana w preparacie marki Avon. To dzięki niej poprawi się mikrokrążenie skóry, zostanie pobudzona synteza kolagenu i elastyny, a spłyceniu ulegną zmarszczki, bruzdy oraz załamania. W efekcie tak problematyczna skóra wokół oczu staje się z dnia na dzień pełna blasku, energii i naturalnego piękna.
Niewyspana? Zestresowana? Z kremem z technologią DSX niwelującym cienie pod oczami Avon Anew Clinical Dark Circle DSX Corrector niestraszne będą Ci przebarwienia czy kurze łapki. Przyjemna w użyciu formuła doskonale rozprowadzająca się na skórze to najkrótsza droga do pięknego i naturalnego wyglądu.


Skład: 
Aqua, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Butylene Glycol, Thiodipropionic Acid, Silica, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Petrolatum, Sodium Hydroxide, Mica, Diazolidinyl Urea, PEG-8, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Urea, Disodium EDTA, Hydrogenated Lecithin, Trimethylsiloxysilicate, Silica Dimethyl Silylate, Polyester-1, Cholesterol, PEG-200, Foeniculum Vulgare (Fennel) Fruit Extract, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Saccharomyces Ferment Lysate Filtrate, Pueraria Lobata Symbiosome Extract,  Caprylyl Glycol, Triethoxycaprylylsilane, Camellia Sinensis Leaf Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Steareth-20, Palmitoyl Tetrapeptide-10, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499. <1020971-013>
 Aplikacja dość fajna. Chociaż ja najpierw nakładałam krem oplikatorem na skórę, a następnie wklepywałam palcami. jak nałozyłam ciut więcej to się nie wchłaniał cały w skórę.
Nie mam cieni pod oczami, więc w tym względzie nawet nie próbuję się wypowiedzieć.
Niestety krem podrażnia mi oczy i w dodatku naciąga nieprzyjemnie skórę. Usiłowałam stosować go na noc, ale rano miałam bardzo suchą skórę pod oczami.
W związku z powyższym odstawiłam tego gagatka i otworzyłam opakowanie kolejnego kremu pod oczy, który mi od razu przyniósł ulgę, ale o nim będzie niedługo wpis.

2 komentarze:

  1. Ja w ogóle unikam tej marki, kompletnie mi z nią nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wielka szkoda Bogusiu, ale bede unikac tego bubla :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.