niedziela, 22 września 2019

Maseczka koreańska i nowe wody od Avon.

Cześć :) od wielu lat jestem Ambasadorką Avon Polska, a od maja również uczestnikiem ich programu HOT NOTY. 

W tym miesiącu dostałam paczuszkę, w której znajdowały się dwie wody TTA: perfumowana CELEBRATE dla niej i woda toaletowa CELEBRATE dla niego oraz Nawilżające płatki do twarzy i pod oczy z sokiem aloesowym z serii K-Beauty

Nawilżające płatki do twarzy i pod oczy z sokiem aloesowym z serii K-Beauty. W opakowaniu znajduje się 1 para płatków.
Hydrożelowe nawilżające płatki z sokiem z aloesu mają nam przynieść natychmiastowe nawilżenie i wygładzenie skóry.
 Płatki można nałożyć na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy: pomiędzy brwiami, wokół ust, na okolice oczu i gdziekolwiek potrzebujemy. Tak przeczytałam na opakowaniu. Należy uważać, żeby kosmetyk nie dostał się do oczu.

Skład:
Płatki wyglądają bardzo fajnie, są koloru jasnoniebieskiego i bardzo mocno nawilżone. Są to płatki hydrożelowe, więc po nałożeniu na skórę fajnie chłodzą.
A jak się spisały? Świetnie :) po nałożeniu na twarz bardzo dobrze się trzymają. Można swobodnie poruszać się w nich po domu. Nie trzeba leżeć, ani siedzieć nieruchomo. A po zdjęciu skóra w miejscu, gdzie były nałożone jest wyraźnie nawilżona i wygładzona. Ja nałożyłam pod oczy. Muszę dodać, że efekt nie jest chwilowy, gdyż na drugi dzień skóra w tych miejscach też zdecydowanie lepiej wyglądała. 

Woda perfumowana Today Tomorrow Always Celebrate dla niej jest to nowość Avon, którą możecie już kupić
Jest to kolejna woda perfumowana w rodzinie TTA. Jak wszystkie wody z tej serii tak i ta ma piękny flakon. Ten jest w kolorze białym.
Cóż my tu mamy za zapach - Nuta neroli, pulsująca w sercu kolekcji TTA, wzbogacona zmysłowością tuberozy i kwiatów pomarańczy, ożywiona esencją cytrusów i ocieplona żywicą balsamiczną. Tyle z opisu, a jak ja to wyczuwam. Pachną pięknie i pierwsze co czuć to oczywiście olejek neroli, ale po chwili zapach się ociepla i rozkwita jak kwiaty, które są w nich zawarte. Zapach na mojej skórze utrzymuje się długo. 

Otrzymujemy taki piękne perfumy, które możemy nosić na sobie zarówno w dzień jak i wieczorem. Pasują na wyjście do pracy, jak i na wieczorną randkę. Mnie osobiście ten zapach bardzo się podoba i polecam go każdej z Was. Ja używam go już od tygodnia i na pewno zostanie ze mną na dłużej. Powinniście być z niego zadowolone.

Jeżeli macie ochotę to wodę tą możecie kupić TU
Do kompletu proponuję zakupić z tej samej rodziny zapach dla swojego mężczyzny. 


Woda toaletowa Today Tomorrow Always Celebrate dla niego

Inspirację do stworzenia kolekcji TTA znalazłem na ulicach Paryża, obserwując zakochane pary, cieszące się każdą wspólną chwilą. W ten sposób powstały zapachy, które są uosobieniem miłości. Po 15 latach do kolekcji dołącza zapach Celebrate, który oddaje szczęście, emocje i błysk, który widziałem w oczach tamtych zakochanych par. - Tak mówi Olivier Cresp, kreator zapachu.
 Zapach męski - ma taki opis - Męska woda toaletowa Avon TTA Celebrate otwiera się wyrafinowaną nutą olejku neroli, otulona świeżością bergamotki i lawendy. Łagodnie przechodzi przez ciepły waniliowy akord, by na koniec zaakcentować swoją męską bazę ziemistą nutą mchu dębowego.

Męska woda toaletowa Avon TTA Celebrate to jubileuszowa kompozycja stworzona przez światowej sławy kreatora zapachów, aby uczcić wyjątkowy czas miłości.

  • Kompozycja: szyprowa
  • Kategoria: optymistyczny zapach na dzień
  • Główne nuty zapachowe: neroli, nuty waniliowe, mech dębowy
    • Nuty głowy: włoska bergamotka, neroli, lawenda
    • Nuty serca: kwiat pomarańczy, irys, aksamitna wanilia
    • Nuty bazy: wetiwer, drewno cedrowe, mech dębowy
 Piękna butelka w kolorze oszronionego srebrnego szkła bardzo pięknie się prezentuje. A jak pachnie? Pierwsze co wpada w nasz nos, to to, że zapach jest słodszy od damskiej wersji, ale to zapewne przez wanilię. Zapach się rozwija dochodzą do nas następne nuty, które są coraz ładniejsze. Polecam bardzo tą wodę dla mężczyzn lubiących zapachy szyprowe. Jest naprawdę bardzo ładny i długo się utrzymuje.
Wody te znajdziecie na stronie http://u.grubo.io/61r

Co myślicie o tych kosmetykach? skusicie się na te wody? a może na maseczkę?

Czekam na Wasze komentarze.

9 komentarzy:

  1. Płatki fajnie się prezentują i to urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach nie mój, natomiast maseczka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczke chetnie bym przetestowala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te płatki, ciekawe jak się spiszą u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wody mam :D Dla mnie Celebrate jest zbyt delikatna, ale nie można jej odmówić uroku,delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ta pingwinkowa maseczka..
    A zapach Avon chętnie bym poznała..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam swoich ulubieńców z Avonu, ale tych płatków nie miałam okazji używać :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Celebre nie lubię choć jeden mi się podobał, ale płatki mogą być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płatki pod oczy mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.