niedziela, 18 sierpnia 2019

Zakupy kosmetyczne Balea

Cześć :) niestety czas płynie nieubłaganie i już wróciłam z urlopu do domu. Teraz pozostaje mi oglądanie zdjęć i pamiątek jakie sobie przywiozłam z wakacji. Do pamiątek (może takich krótkotrwałych) mogę chyba też zaliczyć zakupy kosmetyczne w dm w Austrii.
To zdjęcie zbiorcze.

Tutaj mamy żele pod prysznic. Ponieważ podczas urlopu zdążyłam już jeden zużyć, w dordze powrotnej dokupiłam go ponownie, bo mi się bardzo podobał, a recenzję już zdążyłam opublikowac na blogu TU 
 Jak widzicie mam kilka limitek i kilka żeli z oferty stałej. Kupiła te zapachy jakie były dostepne w sklepie.

Tutaj mam mydła do rąk. Zdeycdowałam się jedynie na dwa zapachy. 
 A na tym zdjęciu mamy szampony do włosów i jedną odżywkę. Zestaw z granatem do włosów farbowanych bardzo dobrze sprawdził się poprzednim razem, dlatego teraz też na niego się skusiłam. Zapach zarówno szamponu jak i odżywki jest cudowny.
 Jeszcze w oko i do koszyka wpadły mi dwa produkty do pielęgnacji skóry. Jest to wodne serum do twarzy oraz roll-on pod oczy.
I co powiecie na takie zakupy?

19 komentarzy:

  1. O matko, aż mi się oczy zaświeciły. Uwielbiam tę markę kosmetyczną i takie zakupy, to dla mnie raj. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele pod prysznic to raj dla moich oczu 😁 zawsze mam spory zapas taki produktów 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi szał na balea nieco przeszedł, chociaż widzę tu kilka pozycji które chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, poszalałaś widzę :D. Też bym pewnie się obkupiła na Twoim miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazne zakupy kochana, zycze Ci milych testow <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam balea w dm niemieckich, ale mnie akurat bardziej ich naturalna marka alverde pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No super zakupy, tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ile nowości <3 Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę swój ukochany żel waniliowo-kokosowy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kolorowe i pachnące, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te żele Balea <3 Z tych co kupiłaś znam pięć zapachów. Mydeł do rąk nigdy nie kupowałam. Szampon miałam raz, jakiś jabłkowy, powodował swędzenie skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, bardzo lubię kosmetyki Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również czasami robię zakupy w sklepach kosmetycznych przez internet, gdyż moim zdaniem jest to po prostu wygodne. Tym bardziej, że wchodzimy na sklep www i możemy zamówić wiele rzeczy kilkoma kliknięciami. Super sprawa i nie wyobrażam sobie sytuacji jakby teraz tych sklepów nie było.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.