piątek, 13 września 2024

Nawilżająca maseczka z awokado

Dobry wieczór 😁 tradycji musi stać się za dość, więc jest maseczka w płachcie Skin Bliss Let's avocuddle! with avocado oil. 
Opis z opakowania - Maseczka na twarz. Z olejem z awokado i niacynamidem. Pomaga utrzymywać skórę w dobrej kondycji na co dzień.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
Po wyjęciu z opakowania mamy fajnie grubą, mięsistą płachtę, która jest dobrze nawilżona. Po nałożeniu na twarz okazało się, że płachta jest dobrze dopasowana do kształtu moje twarzy. Trzymałam ją zalecany czas 30 minut, po tym czasie zdjęłam, a resztki serum wklepałam. Niestety skóra lekko się kleiła, więc po około 30 minutach lekko opłukałam ją wodą i nałożyłam krem na dzień (bo maseczkę zastosowałam rano, jak wiedziałam, że cały dzień będę w domu).
Po zdjęciu maseczki moja skóra była dobrze nawilżona i to cały dzień, więc uważam, że spełniła swoje zadanie.
Co o niej sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.