czwartek, 12 września 2024

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL® SKY HIGH™ PINK

Cześć 😁 odkąd pojawił się na rynku miałam wielką ochotę go wypróbować i wreszcie trafił w moje ręce, no ale cóż, musiałam chwilę poczekać na swoją kolejkę, bo ja nie lubię mieć otwartych kilku tuszy na raz. Mowa o MAYBELLINE LASH SENSATIONAL® SKY HIGH™ PINK
Opis ze strony Mabelline.pl - Sky High Pink Air to różowy tusz do rzęs, który dzięki innowacyjnej technologii zapewnia jednocześnie nieziemskie wydłużenie oraz zwiększoną objętość rzęs. Formuła mascary wzbogacona została o ekstrakt z bambusa oraz wydłużające włókna, dzięki czemu zapewnia efekt długich i mocnych rzęs. Szczoteczka w kształcie wieży z łatwością dociera do każdej rzęsy. Efekt utrzymuje się na rzęsach aż do 24 godzin. Nie czekaj, postaw na innowacyjną technologię.
Skład (INCI): AQUA/ WATER, PROPYLENE GLYCOL, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, POLYURETHANE-35, CERA ALBA/ BEESWAX, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, PEG-200 GLYCERYL STEARATE, ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA CERA/ CARNAUBA WAX, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ETHYLENE/VA COPOLYMER, ALCOHOL DENAT., PARAFFIN, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, GLYCERIN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, BUTYLENE GLYCOL, METHYLPROPANEDIOL, RAYON, XANTHAN GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM LAURETH SULFATE, MYRISTIC ACID, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SILICA, TETRASODIUM EDTA, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, POTASSIUM SORBATE, PHENYLPROPANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, BAMBUSA VULGARIS EXTRACT, [+/- MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES, CI 77266 [NANO]/ BLACK 2, CI 77007/ ULTRAMARINES, MICA, CI 77891/ TITANIUM DIOXIDE, CI 77742/ MANGANESE VIOLET].
Typowe opakowanie dla tuszów Maybelline, bardzo je lubi i bardzo lubię tą cieniutką szczoteczkę, która dociera do każdej, nawet najkrótszej rzęsy. Oczywiście opakowanie jest koloru różowego, bo mamy różowy tusz.
Na poniższych zdjęciach bardzo dobrze widać jak dobrze rozprowadza się tusz na rzęsach i widać jak super je wydłuża. Szczoteczka pięknie też rozczesuje rzęsy.
Tusz świetnie się trzymał na rzęsach przez cały dzień. Nie osypywał się, nie zbrylał, nie kruszył, nie robił efektu pandy. A wieczorem super się zmywał stosowanym przeze mnie płynem micelarnym.
Mój makijaż przez cały dzień wyglądał perfekcyjnie.
Bardzo podoba mi się w tuszach Maybelline to, że nie podrażniają oczu, bo są dedykowane dla oczu wrażliwych (przynajmniej te, które ja używam).
Co powiecie na taki kolor tuszu? Skusicie się?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.