poniedziałek, 2 września 2024

Hydrożelowe koreańskie płatki pod oczy

Cześć 😁 dopiero co otrzymałam w prezencie i od razu zastosowałam - Perfecta Eye Patch hydrożelowe koreańskie płatki pod oczy 45+

Opis ze strony drogerii Hebe - HYDROZELOWE PŁATKI POD OCZY błyskawicznie wygładzające głębokie zmarszczki. Polecane do pielęgnacji każdego typu skóry, dla osób po 45 roku życia. HYDROŻELOWE koreańskie PŁATKI POD OCZY INTENSYWNE WYGŁADZENIE NAWILŻENIE retinol, witamina E.
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Sorbitol, Sodium Polyacrylate, Ricinus Communis Seed Oil, Cellulose Gum, Polacrylic Acid, Octyldodecanol, Kaolin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Acacia Concinna Fruit Extract, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Betaine, Glycine Soja Seed Extract, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Aluminum Hydroxide, Disodium EDTA, Titanium Dioxide, Tartaric Acid, Methylparaben, d-Limonene, Parfum, CI 77288.
Opakowanie zawierało dwa płatki przyklejone do kawałków folii. Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia. Po naklejeniu pod okiem bardzo dobrze się trzymały. Po zalecanym czasie płatki zdjęłam. Moja skóra pod oczami była świetnie nawilżona, a zmarszczki spłycone. Bardzo lubię takie płatki pod oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.