środa, 4 września 2024

ISANA - Maseczka do twarzy, w płachcie, Lew

Cześć 😁 ostatnio otrzymałam paczkę z prezentem urodzinowym i w niej zalazłam super maseczkę ISANA - Maseczka do twarzy, w płachcie, Lew

Opis ze strony drogerii Rossmann - Obudź dziką stronę swej natury! Kolorowo zadrukowana Maska w płachcie lew Isana natychmiast odżywi Twoją skórę! Wegańska formuła o silnym działaniu z ekstraktami owoców egzotycznych z orzecha kokosowego, mango, papai i arbuza przyjemnie chłodzi, pozostawiając cerę świeżą i zrewitalizowaną. Gliceryna roślinna zapewnia intensywne nawilżenie i sprawia, że skóra wygląda na wyraźnie gładszą. Skóra staje się intensywnie nawilżona.

Działanie:
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Fruit Extract, Butylene Glycol, Betaine, Phenoxyethanol, Carica Papaya Fruit Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Citrullus Lanatus Fruit Extract, Lonicera Japonica Flower Extract, Citrus Paradisi Fruit Extract, Mangifera Indica Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Caprylyl/ Capryl Glucoside, Parfum, Disodium EDTA, Xanthan Gum, 1,2-Hexandeiol, Sodium Citrate, Citric Acid.
Po wyjęciu z opakowania ujrzałam, przeurocza maseczkę, aż musiałam zrobić zdjęcie.
Maseczka była bardzo dobrze nawilżona i dobrze dopasowana kształtem i wycięciami do mojej twarzy (co widać na zdjęciu). Maseczka bardzo ładnie i delikatnie pachniała przez cały czas jak miałam ja na twarzy. Trzymałam ją na skórze około 30 minut. Po zdjęciu maseczki resztki serum wklepałam w skórę. Niestety skóra lekko się kleiła, więc po około 30 minutach ją lekko opłukałam wodą i nałożyłam krem na dzień. Ale maseczka zauważalnie nawilżyła moją skórę.
Generalnie fajna jest i szkoda, że u mnie wystąpiło to lekkie klejenie. Dajcie znać czy ją znacie i czy u was też się kleiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.