środa, 17 kwietnia 2024

Odświeżająca maseczka z ekstraktem z cytryny

Cześć 😁 z racji zużywania zapasów, postanowiłam maseczki stosować ciut częściej, 2-3 razy w tygodniu. Tym sposobem dziś zapraszam na recenzję SENCE Odświeżająca maska w płachcie z ekstraktem z cytryny - Sheet Mask enriched with Lemon extract - refreshing formula
Opis z opakowania maseczki - Maska do twarzy w płachcie. Formuła odświeżająca. wzbogacona ekstraktem z cytryny. Wmasuj pozostałe serum w skórę.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
Wewnątrz saszetki znalazłam taka piękną maseczkę. Zachwyciła mnie swym wyglądem, dlatego też zrobiłam sobie w niej zdjęcie.
A ty poniżej maseczka już po zabiegu.
Maseczka dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy, była bardzo dobrze nasączona. W trakcie zabiegu nic z niej nie ściekało, ani nie kapało. Maseczkę trzymałam na twarzy zalecany czas, a po jej zdjęciu resztki serum wklepałam.
Wszystko pięknie się wchłonęło, a skóra nie kleiła się. Moja skóra została fajnie nawilżona i odświeżona.
Maseczka bardzo fajna i chętnie kupię ją ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.