środa, 24 kwietnia 2024

Maseczka w płachcie pachnąca wanilią

Cześć 😁 kolejna maseczka w płachcie została zużyta. Tym razem to Face Sheet Mask Fluffy Mallows, sweet vanilla
Opis na opakowaniu jest jak zwykle bardzo ubogi - Maska do twarzy w płachcie. Formuła nawilżająca. Zapach wanilii. Wmasować pozostałość serum w skórę.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
Skusiłam się na tą maseczkę, bo lubię zapach wanilii a kosmetykach. Po wyjęciu z opakowania moim oczom ukazała się bardzo kolorowa maseczka. Tak fajna, że aż zrobiłam zdjęcie. No dobra, czułam się w niej jak klaun.
Po zabiegu maseczka wyglądała jak poniżej:
Maseczka była dość grubą płachtą i lekko odstawała mi na dole brody. Poza tym, niestety nie pachniała w ogóle wanilią, wielka szkoda. To były minusy, a z plusów to maseczka fajnie nawilżyła moją skórę, a takie było jej przeznaczenie.
Co sądzicie o takiej maseczce?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.