niedziela, 7 kwietnia 2024

Hydrożelowe płatki pod oczy ze śluzem ślimaka

Cześć 😁 pewnie już wiecie, że uwielbiam płatki hydrożelowe pod oczy. Na te płatki, mogę powiedzieć, że dosłownie polowałam, bo były w ofercie Rossmann, ale nie mogłam ich nigdzie znaleźć, ale w końcu udało mi się je kupić. LOVE SKIN Golden Snail płatki pod oczy hydrożelowe, ze śluzem ślimaka

Opis ze strony rossmann.pl - Hydrożelowe płatki pod oczy Love Skin Golden Snail z filtratem ze śluzu ślimaka. Działają nawilżająco, rozjaśniająco i liftingująco, anti-aging
PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE
1. umyj i spłucz starannie twarz
2. otwórz pudełko i wyjmij ostrożnie płatek przy pomocy dołączonej szpatułki
3. umieść płatek pod okiem
4. pozostaw na 30 minut
5. delikatnie usuń płatek
Używaj 2-3 razy w tygodniu

Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Snail Secretion Filtrate, Sorbitol, Niacinamide, Xanthan Gum, Allantoin, Hydroxypropyl Methylcellulose, Disodium EDTA, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Aloe Barbadensis Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Dipotassium Glycyrrhizate, Beta-Glucan, 1,2-Hexanediol, Hydroxyacetophenone.

Płatki były opakowanie w kartonowe pudełko, na którym były wszystkie niezbędne informacje. Wewnątrz było plastikowe opakowanie, a pod jego nakrętką jeszcze schowana łyżeczka/szpatułka do wyjmowania płatków.
A same płatki, no cóż, piękne, złotego koloru i super dobrze nawilżone.
Piękne, mięsiste, hydrożelowe płatki. Takie jak lubię najbardziej 😍.
Po nałożeniu na skórę, czasami, z początku lekko zjeżdżają, bo są mega mokre, ale zazwyczaj dobrze trzymają się skóry. Zawsze ich trzymałam na skórze minimum 30 minut, a zdarzało się, że do godziny 😁. Płatki cudownie koiły moją skórę pod oczami i niwelowały opuchnięcia 😍. Po ich zastosowaniu skóra pod oczami zawsze była ukojona, dobrze nawilżona, a zmarszczki i drobne bruzdy zmniejszone.
No cóż ja na to poradzę, ze uwielbiam takie płatki. Wam je gorąco polecam, a sama chętnie kupię ponownie, tym bardziej, że są w dość atrakcyjnej cenie, nawet bez promocji, kosztują 29,99 zł za opakowanie 60 szt.

1 komentarz:

  1. Płatki pod oczy uwielbiam, ale śluzu ślimaka moja skóra nie toleruje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.