środa, 6 marca 2024

Tusz do rzęs intensywna objętość

Cześć 😁 kolejna mascara dobiła końca, więc mogę się podzielić moją opinią o Tusz do rzęs metamorphose intensywna objętość - edycja limitowa
Opis ze strony Yves Rocher - Tusz do rzęs metamorphose intensywna objętość. Tusz do rzęs zapewnia intensywny efekt, dodaje niezwykłą obiętość, jednocześnie podkręcając i wydłużając Twoje rzęsy. Olśniewający efekt od pierwszego pociągnięcia. Teraz w limitowanej, wiosennej edycji. Tusz do rzęs Intense Metamorphose bezkompromisowo zapewnia wyjątkowo pogrubione, podkręcone i długie rzęsy, które utrzymują się do 24 godzin. Szczoteczka w kształcie klepsydry jest miękka i łatwa w użyciu, pokrywa tuszem każdą rzęsę od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka i zwiększa ich objętość.
Niestety na stronie Yves Rocher, ani na innych stronach nie znalazłam składu tego tuszu. Nie było go też na opakowaniu.
Ale do rzeczy. Opakowanie w kolorze czarnym 😁, ale z kolorowym znaczkiem. Wewnątrz była szczoteczka w kształcie klepsydry. 
Szczoteczka pięknie nabierała tusz, ale świetnie rozprowadzała na rzęsach. Rzęsy były pięknie wydłużone, pogrubione i dobrze rozczesane.
Poniżej możecie zobaczyć efekt jaki osiągnęłam używając tego tuszu. Dodam jeszcze, że teraz nie używam odżywki/bazy do rzęs, która mi pięknie wydłuża rzęsy. 
i inny dzień
Efektem jestem zachwycona, bo jak widzicie, ten tusz cudownie wydłuża rzęsy, a u mnie jest to nie lada wyczyn.
Mascara świetnie się spisywała. Nie kruszyła się nie osypywał, przez cały dzień, a wieczorem bardzo dobrze zmywała się płynem micelarnym, którego akurat używałam.
I co powiecie na takich efekt?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.