pi膮tek, 29 marca 2024

Malinowa maseczka do twarzy

Cze艣膰 馃榿 wiosna kojarzy mi si臋 z kolorami, dlatego te偶 bardzo spodoba艂a mi si臋 Marion, Sweet Jar, Maska na tkaninie z nadrukiem Malinowe ukojenie

Opis ze strony wizaz.pl - Skosztuj prawdziwej przyjemno艣ci dzi臋ki koj膮cej masce do twarzy na tkaninie. Formu艂a zawieraj膮ca olej z pestek malin 艂agodzi podra偶nienia i koi sk贸r臋, poprawiaj膮c jej wygl膮d i od艣wie偶aj膮c j膮. Receptury inspirowane owocami z babcinych przetwor贸w. 96% sk艂adnik贸w pochodzenia naturalnego. Maska na tkaninie firmy Marion z nadrukiem malin.
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI):
Po wyj臋ciu z opakowania moim oczom ukaza艂a si臋 taka cudowna maseczka 馃槏
Musia艂am Wam zrobi膰 zdj臋cie, bo przecie偶 ona jest pi臋kna. Cieniutka, bia艂a maseczka, z kolorowym nadrukiem malinek by艂a bardzo dobrze nas膮czona kremowym serum. Takie serum lubi臋 najbardziej 馃槏
Maseczka by艂a dobrze dopasowana do kszta艂tu mojej twarzy. Bardzo dobrze trzyma艂a si臋 w trakcie zabiegu, a po jej zdj臋ciu moja sk贸ra by艂a 艣wietnie nawil偶ona. Drobne linie i zmarszczki zosta艂y sp艂ycone.
Po zdj臋ciu maseczki resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋 i by艂am bardzo zadowolona, bo sk贸ra nie klei艂a si臋 i nie by艂a t艂usta.
Rewelacyjna maseczka, w dodatku pi臋knie owocowo pachnia艂a przez ca艂y czas trwania zabiegu.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.