piątek, 8 marca 2024

Maseczka nawilżająca z awokado

Dobry wieczór 😁 kolejna z paczki Orjena odmładzająca maska w płachcie

Opis ze strony hebe.pl – Maska w płachcie ORJENA Avocado zawierających awokado, który rewitalizuje, wygładza i rozświetla skórę oraz przeciwdziała przedwczesnym procesom starzenia. Maska doskonale dopasowuje się do twarzy, zapewniając skórze komfortowe stosowanie.
Sposób użycia:
1. Oczyść i stonizuj skórę.
2. Otwórz opakowanie i nałóż maskę na twarz, omijając okolice oczu i ust.
3. Po 15-20 minutach ostrożnie usuń maskę z twarzy.
4. Wykonuj delikatny masaż palcami w celu wchłonięcia się pozostałości esencji w skórę.
Skład (INCI):Water, Glycerin, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Propanediol, Carbomer, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Allantoin , Hyaluronic Acid, Betaine, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Polysorbate 80, Triethanolamine, Persea Gratissima (Avocado) Leaf Extract, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Hippophae Rhamnoides Extract, Morus Alba Bark Extract, Fragrance.
W opakowaniu była cieniutka, biała i bardzo dobrze nasączona maseczka. Podobnie jak i poprzednie maseczki z tej marki, była bardzo dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy. Po nałożeniu na twarz maseczka bardzo się jej trzymała i nic z niej nie skapywało. Po około 30 minutach (tak, trzymałam ją ciut dłużej niż zaleca producent) maseczkę zdjęłam a resztki serum wklepałam. Moja skóra była bardzo fajnie nawilżona, a dobre nawilżenie powoduje, że też jest wygładzona. Ponadto nie kleiła się.
Kolejna świetna maseczka i bardzo jestem zadowolona, że kupiłam ten zestaw.

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej marce :) Dawno nie miałam maseczki w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maska, chociaż ja kupuję znanych firm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.