sobota, 30 marca 2024

Nowości kosmetyczne marca

Cześć 😁 jak dla mnie to nie typowo, bo w sobotę, no cóż, jutro jest Niedziela Wielkanocna i nie chcę publikować tu postów.

Pierwsze co do mnie dotarło to paczka z wymianki z dziewczynami z okazji Dnia Kobiet 😍. Dostałam mnóstwo fajnych kosmetyków, maseczek, słodyczy, cudowną filiżankę i paczkę kawy.
Oczywiście teraz pije kawę już tylko z tej filiżanki 😍
Otrzymałam też super prezent od przyjaciółki - Turkusoowej 😍💓😘
Skusiłam się na małe zakupy w Avon. W oko wpadła mi kolorowa apaszka-szal. Nie wiem dlaczego zakodowałam sobie, że miała być bardziej biała, a jest taka łososiowa, ale i tak mi się podoba. Kupiłam też żele do higieny intymnej, jeden z nowej wersji i jeden jeszcze z poprzedniej. 
Ponieważ nie miałam żadnej odżywki do włosów i już nawet nie mówię o zapasach, ale ta Balea której używałam totalni mi nie pasowała to postanowiłam kupić jakąś odżywkę. Będąc akurat w Biedronce w oko wpadła mi odżywka Garnier, no ale jak widać nie skończyło się na jednej. A to wszystko przez promocję 1+1. W dodatku zainteresowały mnie żele pod prysznic Organic Shop i wzięłam wszystkie 3 wersje zapachowe 😁
Zrealizowałam moją kolejną ulotkę z Yves Rocher i tym razem udało mi się kupić ulubioną płukankę z octu malinowego do włosów, a za 1 gr dostałam żel do mycia twarzy.
Mamy wiosnę, jest coraz więcej słońca, a już nie długo lato i wakacje, więc zaczęłam rozglądać się za kolejnym kremami z SPF, bo moje zapasy topnieją. I w oko wpadła mi promocja w Hebe, gdzie na dermokosmetyki była zniżka nawet 80% na drugi, tańszy produkt. Ja akurat miałam z planach zakup kosmetyków BasicLab i na nie była promocja -40% na drugi, tańszy produkt. I tak do moich zapasów kosmetycznych dołączyły dwa produkty z SPF 50. Jeszcze dorzuciłam płatki pod oczy, bo bardzo lubię takie maski.
I znowu trochę się tego nazbierało, ale jestem zadowolona, bo poznam nowe kosmetyki.

3 komentarze:

  1. Świetne nowości i prezenty! Oj tak, spf-y będą nam niedługo potrzebne, ja do buzi już mam to jeszcze na ciało coś muszę kupić :) Fajnego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.