poniedzia艂ek, 30 pa藕dziernika 2023

Zgodnie z przeslaniem - Tylko dobre wibracje

Cze艣膰 馃榿 wyj膮tkowo dzi艣 publikuje recenzj臋 maseczki 馃榿, a to dlatego, 偶e mam do艣膰 spore jeszcze zapasy, a pewnie lada moment przyb臋dzie mi jeszcze troch臋.
Tak偶e dzi艣 moja opinia o Wtorek - Maseczka na twarz.
Opis z opakowania jest bardzo ubogi - Wtorek - Maseczka na twarz. Zastrzyk energii. Z witamin膮 E.
A tu opis na opakowaniu
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI):
Pi臋kne, kolorowe opakowanie mie艣ci艂o w sobie bia艂膮, bardzo dobrze dopasowana do mojego kszta艂tu twarzy maseczk臋. Maseczka by艂a zanurzona w kremowym serum 馃槏, to jest to, co ja kocham najbardziej 馃挅. Po na艂o偶eniu na twarz, maseczka le偶a艂a idealnie, a do lepszego wch艂oni臋cia w sk贸r臋 serum, zastosowa艂am m贸j jadeitowy roller. Takie super maseczki na sk贸rze trzymam znacznie d艂u偶ej ni偶 zaleca producenta i tym razem te偶 maseczk臋 trzyma艂am oko艂o 30 minut.
W dodatku maseczka super, orze藕wiaj膮co i jednocze艣nie kremowo pachnia艂a.
Po zdj臋ciu maseczki resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋 twarzy i szyi. Pi臋knie si臋 wszystko wch艂on臋艂o. Sk贸ra lekko si臋 klei艂a, ale zastosowa艂am krem na dzie艅 (bo maseczk臋 zastosowa艂am rano) i ju偶 mi to nie przeszkadza艂o.
Bardzo ch臋tnie kupi臋 t膮 maseczk臋 ponownie.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.