niedziela, 29 października 2023

Aloesowa maska do włosów

Cześć 😁 najwyższy czas podzielić się opinią o GARNIER FRUCTIS ALOE VERA HAIR FOOD MASKA DO WŁOSÓW - Nawilżająca maska do włosów suchych i normalnych Aloe Hair food 
Opis ze strony producenta - Nawilżająca maska do włosów suchych i normalnych Aloe Hair Food od Garnier Fructis wzbogacona o ekstrakt z aloesu i kokos, sprawia, że stają się miękkie, sprężyste, błyszczące i idealnie nawilżone. Bogata w substancje odżywcze formuła wnika w strukturę włosa, zapewniając dogłębne nawodnienie i odbudowę.

• Lśniące i zdrowo wyglądające włosy od pierwszego użycia.
• Intensywnie nawilża
• Ułatwia rozczesywanie.
• Przyjemny zapach utrzymujący się przez cały dzień.

Efekt:

• Zregenerowane i dogłębnie odżywione włosy bez skłonności do przesuszania się.
• Dogłębnie nawilżone włosy na całej długości.
• Zwiększenie elastyczności włosów.

SKŁAD (INCI): Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Myristate, Stearamidopropyl Dimethylamine Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Vitis Vinifera Fruit Extract/Grape Fruit Extract, Cocos Nucifera Oil/ Coconut Oil, Sodium Hydroxide, Coco-Caprylate/Caprate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Tartaric Acid, Cetyl Estesr, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Linalool, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Parfum/Fragrance (F.I.L. C229471/1).
Maska znajduje się w plastikowym słoiku, o sporej pojemności, bo aż 390 ml Kolorystyka jest bardzo ładna i adekwatna do składu. Ponieważ tu mamy aloes, to naklejki są w kolorze zielonym.
Sama maska czy odżywka jest koloru białego i dość gęstej konsystencji.
Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, a potem dobrze się z nich spłukuje.
Maskę można stosować na trzy sposoby:
1. jak odżywkę - należy nałożyć na mokre włosy, a następnie spłukać,
2. jak maskę - nałożyć obficie na włosy, pozostawić na 3 minuty, a następnie spłukać,
3. jako pielęgnację bez spłukiwania - można nakładać na mokre lub suche włosy i tak pozostawić.

Ja zazwyczaj stosowałam maskę jako odżywkę, nakładałam po myciu, a następnie spłukiwałam. Nigdy nieudało mi się utrzymać jej dłużej niż około 2 minuty 😁.

Po użyciu maski, moje włosy bardzo dobrze się rozczesywały i nie plątały. Ponadto były pięknie lśniące i dobrze odżywione. Bardzo dobrze się układały i łatwo je było wymodelować.
Podsumowując - bardzo fajny produkt, który wart jest polecenia.

4 komentarze:

  1. Kiedyś chciałam wypróbować wszystkie Garniery :D Ten akurat mi został, podobnie jak arbuz (w tej chwili ciekawi mnie najbardziej) i macadamia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makadamia niemiałam, najbardziej polubiłam maskę do włosów farbowanych

      Usuń
  2. miałam inna maskę z owocowej serii Garnier, ta też mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ulubiona wersja to z jagodami goji, do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.