pi膮tek, 13 pa藕dziernika 2023

Nawil偶aj膮ca maseczka w p艂achcie o zapachu truskawek

Dobry wiecz贸r 馃榿 jak tylko znajduj臋 czas w tygodniu to staram si臋 nak艂ada膰 maseczk臋. Bardzo cz臋sto jest to wiecz贸r. A potem siadam do bloga i pisze dla Was recenzj臋, kt贸ra ukazuje si臋 w pi膮tkowy wiecz贸r 馃榿 Nie wszystkie stosowane maseczki trafiaj膮 na blog, a to z tej prostej przyczyny, 偶e mam sporo takich co mi si臋 powtarzaj膮, a na blog trafiaj膮 raz. Dzi艣 moja opinia o NICE CREAM, sweet summer, with strawberry scent.
Opis z opakowania maseczki - Maska do twarzy w p艂achcie. Biodegradowalna maska bambusowa w p艂achcie. Formu艂a nawil偶aj膮ca. Zapach truskawki. Wmasowa膰 pozosta艂o艣膰 serum w sk贸r臋.
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI):
Opakowanie jest super kolorowe i bardzo mi si臋 podoba. Po otwarciu saszetki moim oczom ukaza艂a si臋 super kolorowa p艂achta. By艂a cieniutka bardzo mocno nawil偶ona i taka weso艂a. Po na艂o偶eniu na twarz prezentowa艂a si臋 jak poni偶ej. Wydaje mi si臋, 偶e wygl膮da艂am w niej bardzo 艂adnie.
Po zalecanym czasie, maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. Moja sk贸ra by艂a pi臋knie nawil偶ona, a co jeszcze istotne ne9i klei艂a si臋. To jest super, bo nie lubi臋 maseczek, po kt贸rych sk贸ra si臋 klei. I tylko szkoda, 偶e nie pachnia艂a truskawkami.
Dajcie zna膰 czy znacie ta maseczk臋 i czy te偶 Wam si臋 spodoba艂a.

1 komentarz:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.