piątek, 20 października 2023

Maseczka w płachcie z wesołym wielbłądem

Dobry wieczór 😁 kolejna urocza maseczka trafiła do zużycia. Tym razem to Camel Love Helps Improve Skin Elasticity With Cucumber Juice
Opis z opakowania maseczki - Nawilżająca maseczka w płachcie z sokiem z ogórka. Polepsza elastyczność skóry i pozytywnie wpływa na jej stan. Biodegradowalna maska bambusowa w płachcie. Wmasować pozostałości serum w skórę.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
W bardzo ładnym kolorystycznie opakowaniu znalazłam bardzo kolorową płachtę. Po nałożeniu na twarz, na szczęście nie przypominałam wielbłąda 😂😂
Maseczka bardzo dobrze nawilżona, ale w trakcie zabiegu nic z nie nie kapało. Jak widać na zdjęciu, również bardzo dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy. Po zalecanym czasie, 15 minutach maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam. Czy skóra była ujędrniona? trudno to zauważyć po jednym zabiegu, ale na pewno była świetnie nawilżona i nie kleiła się. Kolejna bardzo fajna maseczka.
Piszcie jak się u Was sprawdzają maseczki w płachcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.