niedziela, 18 lipca 2021

Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Cześć 😁 cieszę się, że zapasy pomaleńku topnieją, co nie znaczy, że ich nie uzupełniam. Ale póki co zapraszam na recenzję ESPA - 24 Hour Replenishing Eye Moisturiser - Głęboko odżywczy i nawilżający krem pod oczy.
Głęboko odżywczy i nawilżający krem pod oczy, zawierający szereg skutecznych, łagodnych dla skóry składników, które uzupełniają, chronią i koją delikatną skórę wokół oczu. 
Ginkgo Biloba pomaga chronić barierę skórną, pomagając uzyskać wygląd bez skaz. Odżywczy wiesiołek i jojoba również głęboko nawilżając skórę wokół oczu, pozostawiając ją gładką i odświeżoną.
Skład (INCI):

Aqua (Water), Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Polysorbate 60, Sorbitol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sodium Pca, Phenoxyethanol, Borago Officinalis Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Tocopherol, Hydrogenated Vegetable Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Centella Asiatica Leaf Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Benzoic Acid, Glyceryl Polyacrylate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Lactate, Dehydroacetic Acid, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Linalool, Caprylyl Glycol, Sorbitan Stearate, Ethylhexylglycerin, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Fragrance (Parfum), Sodium Hydroxide, Boswellia Carterii Gum Oil, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Oil, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Benzyl Alcohol, Geraniol, Anthemis Nobilis Flower Oil, Potassium Sorbate, Limonene, Styrax Tonkinensis Resin Extract, Maltodextrin, Chlorophyllin-Copper Complex.

Tubka z miękkiego, białego plastiku zakończona jest kaniulą. Dzięki temu bardzo łatwo jest dozować produkt.
Krem jest koloru białego i ma bardzo przyjemny, odświeżający zapach (mnie on się kojarzy z takim kwiatkiem geranium). Jego konsystencja jest ani za gęsta, ani za rzadka, taka w sam raz jak to krem pod oczy mieć powinien.
Po nałożeniu na skórę krem bardzo fajnie i szybko się wchłania, i dobrze ją odżywia, ale niestety po jakiś czasie stosowania (nie do razu po pierwszym czy drugim dniu) zauważyłam, że zamiast wygładzić moje zmarszczki bruzdy brzydko je podkreślał. W efekcie będąc na wczasach nie mogłam zrobić ładnego zdjęcia, gdyż wyglądałam na nich okropnie. I tak, jestem 100% pewna, że to jest jego sprawka. Więc mimo jego fajnego wpływu na odżywienie skóry postanowiłam go przestać używać.
Bardzo istotne jest to, że krem mnie nie uczulił, ani nie podrażniał moich oczu.
Co sądzicie o tym kremie? Ja utwierdzam się, że mojej skórze najlepiej służy nawilżanie.

4 komentarze:

  1. Dziwna sprawa z tym podkreślaniem zmarszczek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż tyle, że szybko się wchłania...❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro nie do końca się u Ciebie sprawdził nie będę go polecać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale nie ładnie z jego strony skoro odwalał takie maniany ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.