niedziela, 25 lipca 2021

Demakijaż płynem micelarnym

Cześć 😁 ostatnimi czasy do demakijażu używam przede wszystkim płynów micelarnych. Dziś mogę powiedzieć jak się u mnie spisał produkt CeraVe - Płyn micelarny

Informacja ze strony producenta - Płyn micelarny CeraVe to wielofunkcyjny dermokosmetyk 3 w 1 - służy do codziennego oczyszczania twarzy i wykonywania demakijażu. To delikatny produkt o specjalistycznej formule, dzięki której dodatkowo nawilża skórę twarzy i wzmacnia jej barierę ochronną.

Dobry płyn micelarny jest wzbogacony o cenne substancje aktywne wspomagające jego działanie. Płyn micelarny CeraVe zawiera m.in. kwas hialuronowy, dzięki któremu ma właściwości antyoksydacyjne, wzmacnia skórę, łagodzi ją i koi. Polecany jest dla osób ze skórą wrażliwą i naczynkową.

Płyn micelarny do demakijażu zawiera również trzy kluczowe ceramidy oraz cenny niacynamid, czyli witaminę B3 określaną jako przyjaciel skóry dojrzałej, trądzikowej i wrażliwej. Działa kojąco na stany zapalne i zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum.

  • BEZZAPACHOWY
  • HIPOALERGICZNY
  • NIEKOMEDOGENNY

Skład (INCI):

AQUA/WATER, GLYCERIN, HEXYLENE GLYCOL, POLOXAMER 184, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, NIACINAMIDE, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, BHT, CERAMIDE NP, PHENOXYETHANOL, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CERAMIDE EOP

Plastikowa buteleczka zamykana na klik jest wygodnym opakowaniem. Chociaż mam wrażenie, że dziurka w korku jest za duża, bo ciągle mi się dużo płynu wylewało na wacik. Fajnie, że butelka jest przezroczysta, bo możemy kontrolować ilość produktu w opakowaniu.
Sam płyn micelarny jest przezroczysty i bezzapachowy. Po zmoczeniu wacika przykładałam go na moment do rzęs (bo jedynie tuszu do rzęs używam (zazwyczaj)), a następnie pocierałam oczy. Zawsze tusz był zmywany bez większych problemów i nie pozostawało po nim nic, nie było konieczności domywania innymi produktami. Ten płyn micelarny stosowałam do zmywania całej twarzy i również jestem z niego zadowolona. Po użyciu tego produktu skóra była czysta, odświeżona, ale i nawilżona.
Generalnie z tego płynu micelarnego jestem bardzo zadowolona i może kiedyś do niego powrócę.
Znacie ten płyn micelarny? Jak się spisał u Was?

3 komentarze:

  1. Ostatnio wolę żele, ale do demakijażu oczu chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego płynu micelarnego, ale dobrze, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że się spisał. Korzystam z płynów micelaenych, więc będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.