wtorek, 27 lipca 2021

Nawilżający krem na dzień od AHAVA

Cześć 😁 moja skóra wymaga dobrego nawilżenia i w mojej pielęgnacji stawiam przede wszystkim na takie produkty. Dlatego też skusiłam się na zakup mini wersji Ahava Time To Hydrate nawilżający krem na dzień do skóry normalnej i suchej.

Opis - Zapobiegaj niepożądanemu przesuszaniu skóry. Nawilżający krem na dzień Ahava Time To Hydrate zapewni skuteczną i delikatną pielęgnację skóry normalnej i suchej.

Wysoka zawartość minerałów z Morza Martwego poprawia kondycję skóry i chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Twoja skóra stanie się jędrna i odzyska upragnione nawilżenie, by znów lśnić zdrowiem.
Skład (INCI):
AQUA (MINERAL SPRING WATER), ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETETH-20, GLYCERYL STEARATE, STEARETH-25, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, GLYCERIN, ALANINE, CREATINE, GLYCINE, MAGNESIUM ASPARTATE, SACCHARIDE HYDROLYSATE, UREA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PEG-40 STEARATE, SORBITAN TRISTEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, 1 2 HEXANEDIOL, MARIS SAL (DEAD SEA WATER), DIMETHICONE, POTASSIUM SORBATE, ALLANTOIN, PARFUM (FRAGRANCE), LACTIC ACID, TOCOPHEROL (VITAMIN E), LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, COUMARIN

Właściwości:

  • przywraca skórze równowagę i młodzieńczy wygląd 
  • zapewnia długotrwałe nawilżenie skóry
  • chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych
  • aktywuje komórki skóry od wewnątrz i tym samym podnosi jej elastyczność
  • testowany alergologicznie – odpowiedni dla skóry wrażliwej

Skład:

  • minerały z Morza Martwego Ahava Osmoter™ – stymulują nawilżenie skóry
  • witamina E i aloes – łagodzą i chronią skórę

Opakowanie kremu, które ja kupiłam to zakręca tubka z miękkiego plastiku o pojemności 15 ml.
Krem jest koloru białego, a zapach to kojarzy mi się z wakacjami. Jego konsystencja jest lekka, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Nie pozostawia żadnej warstwy, ani tłustej, ani klejącej się na skórze. Podczas stosowania tego kremu moja skóra była bardzo dobrze nawilżona.
Opakowanie 15 ml pozwala stwierdzić czy produkt dla nas się nadaje, czy jesteśmy zadowoleni, jeżeli tak, to możemy wtedy pokusić się na zakup produktu pełnowymiarowego. Jest to bardzo fajna opcja, szczególnie przy produktach, których cena (tak jak w tym przypadku) nie jest mała. Słoiczek 50 ml w Notino kosztuje 138 zł.
Z tego kremu jestem zadowolona i wpisuję go na listę zakupową 😀
Znacie produkty AHAVA?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy krem. Może kiedyś przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marka mnie ciekawi, ale nie miałam jeszcze nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o AHAVA. Ale u mnie krem nawilżający to zdecydowanie musi być. :) Lubię właśnie sprawdzać próbki przed zakupem pełnowartościowego produktu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marka już od kilku lat gości na mojej liście, może w końcu się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się skusić, tym bardziej, że krem o pojemności 15 ml jest w bardzo dobrej cenie

      Usuń
  5. Nie znam jeszcze tej marki, ale dobrze, że można kupić mniejszy pojemniczek kremu, a gdy się sprawdzi - większy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki zupełnie nie znam, ale krem bardzo ciekawy i fajnie, że można kupić najpierw mniejsze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety cena mnie całkowicie odstrasza. Wiadomo, że przy takich składniach płaci się za jakość, ale taka mała tubka powyżej 100 zł. Jest to dla mnie cena zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to słoiczek 50 ml, czyli pełnowymiarowe opakowanie kosztuje 138 zł

      Usuń
  8. Kiedyś uzywałam tego kremu i pamiętam ze naprawdę byłam z niego zadowlona. Swietnie ze o nim piszesz, bo jest godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.