pi膮tek, 16 lipca 2021

Maseczka z peptydami i kwasem hialuronowym

Dobry wiecz贸r 馃榿 jak co tydzie艅, tak i dzi艣 publikuj臋 recenzj臋 maseczki. Dzi艣 jest to Glamfox, Ultra, Wrinkleless Peptide Solution Mask (Przeciwzmarszczkowa peptydowa maska w p艂achcie do sk贸ry dojrza艂ej, ze zmarszczkami)

Opis ze strony wizaz.pl - Przeciwzmarszczkowa peptydowa maska w p艂achcie nawil偶a sk贸r臋 oraz poprawia jej struktur臋. Peptydy, adenozyna i arginina maj膮 dzia艂anie uelastyczniaj膮ce i uj臋drniaj膮 zwiotcza艂膮 sk贸r臋 oraz przeciwdzia艂aj膮 procesom starzenia si臋.

SK艁ADNIKI AKTYWNE: acetyl heksapeptyd-22, acetyl heksapeptyd-8, acetyl heksapeptyd-3, adenozyna, arginina, alanina, cysteina, treonina, walina, tyrozyna, witamina E, kwas hialuronowy, propolis, prolina, metionina, lizyna, izoleucyna, seryna, fenyloalanina, ekstrakt z korzenia Anamarrhena Asphodelides, ekstrakt z Dictypteris Polydioides

Sk艂ad (INCI):
Spos贸b u偶ycia mamy pokazany na obrazkach:
Maseczka z bia艂ej bawe艂ny jest bardzo dobrze wyci臋ta do mojej twarzy i ma bardzo 艂adny zapach. Jest te偶 bardzo dobrze nawil偶ona. W trakcie zabiegu robi艂am te偶 masa偶 rollerem jadeitowym. Po zaleconym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. Tego serum by艂o bardzo du偶o i nie uda艂o mi si臋 ca艂o艣ci wklepa膰. Po wch艂oni臋ciu si臋 serum sk贸ra niestety klei艂a si臋 - czego, oczywi艣cie nie lubi臋.
Po zastosowaniu tej maseczki sk贸ra by艂a bardzo dobrze nawil偶ona.
Oczywi艣cie po zastosowaniu jednorazowej maseczki trudno zobaczy膰 sp艂ycenie zmarszczek czy bruzd, ale mam nadziej臋, 偶e wszystkie zabiegi kosmetyczne, kt贸re stosuj膮 pomagaj膮 mojej sk贸rze w utrzymaniu dobrej kondycji.

4 komentarze:

  1. Ojjj, nie lubi臋 kiedy co艣 mi si臋 klei do sk贸ry :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Szkoda, 偶e sk贸ra si臋 klei艂a. To niekoniecznie mnie zach臋ca do tej maseczki.

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艂eeeee mi po wi臋kszo艣ci p艂at贸w niestety klei si臋 sk贸ra jak ja tego nie lubi臋 :( A ju偶 si臋 fajnie zapowiada艂o, bo lubi臋 peptydy w kosmetykach do twarzy :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.