czwartek, 8 listopada 2018

Dezodorant

Cześć :)
w sierpniu w katalogu Oriflame pojawiły się dwa nowe dezodoranty, wprawdzie antyperspiranty, ale postanowiłam wypróbować. Jeden spray, a drugi w kulce, oba z olejkiem limonkowym, eukaliptusem oraz kompleksem Mineral Protect. Dezodorant antyperspiracyjny 48 h w sprayu Activelle Purifying & Protecting 

Opis:
Odświeża i jednocześnie zwalcza bakterie powodujące nieprzyjemny zapach, dzięki zawartości olejku limonkowego i eukaliptusowego oraz kompleksu Mineral Protect, który zapewnia uczucie świeżości i suchej skóry. 48 godzin skutecznej ochrony przed nieprzyjemnym zapachem i wilgocią, w postaci przebadanego dermatologicznie, bezalkoholowego sprayu, który pielęgnuje skórę i nadaje jej świeży zapach. Nie pozostawia białych śladów.

Skład:
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, AQUA, ALUMINUM SESQUICHLOROHYDRATE, CYCLOPENTASILOXANE, PARFUM, LAURYL PEG-10 TRIS(TRIMETHYLSILOXY)SILYLETHYL DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, TRIETHYL CITRATE, C12-13 ALKYL LACTATE, GLYCERIN, LINALOOL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, CITRUS AURANTIFOLIA PEEL OIL, CITRAL, PROPYLENE GLYCOL, QUARTZ POWDER, METHYLPARABEN
Dezodorant mamy w poręcznym metalowym opakowaniu w białym kolorze z żółtą przykrywką nawiązującą kolorystyką do zawartości. Bardzo ładnie i odświeżającą pachnie, na pewno można się doszukać w tym zapachu zarówno limonki jak i eukaliptusa.
Dezodorant w moim przypadku spisał się bardzo dobrze. Codziennie stosowany chronił mnie przed potem i brzydkim zapachem, a moje ubrania nie zostały pobrudzone - tak jak obiecywał producent. Po całym, nawet ciepłym dniu, miałam sucho pod pachami. Nie wiem czy wytrzymuje obiecywane 48h, nie miałam okazji tego wypróbować, bo najzwyczajniej w świecie kąpię się codziennie.

Używacie dezodorantów od Oriflame?
Zapraszam do komentowania, odwiedzam wszystkich komentujących.

10 komentarzy:

  1. Właśnie przymierzam się do kupna tej nowej, żółtej kulki. Dla mnie numerem jeden jest Extreme 48 (fioletowa wersja).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam antyperspirantu z oriflame, szczerze to mało ich stosuję u siebie. Jestem ciekawa ja się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno nie miałam nic z Oriflame, a antyperspirantu chyba nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tego produktu :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam kurtkę, ale czemu nie spróbować czegoś nowego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miała dezodorantu oriflame i w sumie jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z Ori kulki, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.