czwartek, 14 września 2023

Odżywka do włosów cienkich i delikatnych

Cześć 😁 miałam już kilka żeli tej firmy, ale wreszcie trafiła w moje ręce odżywka do włosów, więc mogę powiedzieć co o niej sądzę - NEBOA Lift Up - odżywka do włosów, zwiększająca objętość, włosy cienkie i delikatne
Opis odżywki pochodzi ze strony drogerii Rossmann - Jak działa odżywka Neboa?
- Delikatna formuła zawierająca witaminę E daje uczucie regeneracji i odżywienia.
- Ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów.
- Dodaje lekkości i puszystości włosom cienkim i pozbawionym objętości.
- Nadaje im naturalną miękkość i blask oraz zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia.
Zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego.
Składniki aktywne: olej z pestek winogron, olej kokosowy, olej sojowy, olej z pestek malin, ekstrakt z owoców truskawki, ekstrakt z owoców jeżyny.
Skład (INCI): Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Fragaria Ananassa (Strawberry) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cetrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Sodium Phytate, Parfum (Fragrance).

Sposób użycia:
Opakowanie to plastikowa butelka w pięknym kolorze, otwarcie jest lekko uchylane (jak widać na poniższych zdjęciach). 
Odżywka jest koloru białego i przez ten malutki otworek bardzo ciężko ją wydostać z opakowania. Generalnie odżywka nie jest gęsta, ale żeby ją wydostać z butelki to chyba butelka powinna stać "na głowie" przez cały czas.
Zapach tej odżywki jest dość dziwny, tak bym powiedziała, bo kojarzy mi się z kosmetykami, których zapach określany jest jako "świeże pranie". Przy tak fajnym składzie to w sumie szkoda, że nie pachnie owocowo.
Po nałożeniu na włosy dobrze się rozprowadza i dobrze wypłukuje/spłukuje. Moje włosy, nawet jak są krótkie, mają tendencję do splątywania się i naprawdę miałam już szampony i odżywki, które wręcz plątały moje włosy. Ta odżywka powoduje, że moje włosy dają się łatwo rozczesywać (chociaż moje pierwsze wrażenie było takie, że bałam się, czy dam radę włożyć grzebień we włosy). I im dłużej stosuję tą odżywkę tym bardziej zauważam, że faktycznie, włosy są uniesione i jest ich więcej 😍. I co jeszcze bardzo istotne, to ten produkt nie obciąża moich włosów, a w moim przypadku o to jest naprawdę bardzo łatwo.
W sumie producent mógłby popracować trochę nad zapachem tej odżywki i bym chętnie do niej wróciła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.