czwartek, 28 września 2023

Nowości kosmetyczne września

Cześć 😁 we wrześniu postawiłam na bardzo przemyślane zakupy, a ponieważ moje zapasy kosmetyczne ostatnio się powiększyły, więc zakupów zrobiłam bardzo mało.
Z okazji 10-lecia ZIKO Dermo do 20 września były super promocje na kosmetyki. Ja się skusiłam jedynie na jeden produkt, a mianowicie D’ALCHÉMY Koncentrat pod oczy niwelujący oznaki starzenia.   
Bardzo duże zniżki można upolować na stronie z kosmetykami Bielenda, mnie się udało kupić kosmetyki w promocji -40%, więc naprawdę musiałam się pilnować, żeby koszyk zakupów nie poszybował za bardzo w górę. Kupiłam dwa kremy z serii SUPREMELAB z SPF 50 oraz maseczkę w płachcie 😁
Za to moje zapasy powiększyły się dzięki wygranej w rozdaniu. Taką super paczkę pełną fajnych kosmetyków otrzymałam od Samanatura oraz Paulina_cz. Dziękuję bardzo za te cudowności. 
Do moich zapasów dołączył nowy zapach, a to nie łatwa sztuka. Skusiłam się na wodę perfumowaną So Fever Together Her z Oriflame. Najpierw kupiłam próbkę  i powiem Wam, ze zakochałam się w tym zapachu od pierwszego powąchania 😍
I można powiedzieć, że "rzutem na taśmę" 😂, bo w ostatniej chwili (chodzi o koniec miesiąca) dowiedziałam się, że będę miałam okazję przetestować kosmetyki HAGI, a konkretnie NATURALNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA Korzenna Pomarańcza oraz REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA Korzenna Pomarańcza. Do testów dostałam się w Klubie Recenzentki wizaz.pl.
I to już wszystkie nowości 😁. Dajcie znać czy coś znacie i co Wam wpadło w oko.

4 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej, nic nie znam. Miałam balsam do ust tylko inna wersje i milo go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, a zapach jest cudowny, mocny, otulający i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria Hagi pachnie bosko, miałam właśnie żel! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.