pi膮tek, 22 wrze艣nia 2023

Oczyszczaj膮ca maseczka w w臋glem kokosowym

Dobry wiecz贸r 馃榿 produkt贸w Miya akurat jako艣 ma艂o stosowa艂am, dlatego jak trafi艂a do mnie ta maseczka to si臋 bardzo ucieszy艂am, bo od dawna by艂am jej ciekawa, a mowa o MIYA 3-minutowa maseczka wyg艂adzaj膮ca z aktywnym w臋glem kokosowym
Opis ze strony producenta - Ekspresowe wyg艂adzenie, oczyszczenie i nawil偶enie sk贸ry ju偶 po 3 minutach! Delikatna, przyjemna i szybka w u偶yciu, 艂atwo si臋 zmywa i nie pozostawia uczucia 艣ci膮gni臋cia sk贸ry. Formu艂a z aktywnym w臋glem kokosowym, bia艂膮 glink膮, olejkiem z pestek winogron, ekstraktem z kwiat贸w rumianku, witamin膮 E i prowitamin膮 B5.
Ju偶 po jednym u偶yciu wyg艂adza nask贸rek, wyr贸wnuje nier贸wno艣ci sk贸rne, oczyszcza z nadmiaru sebum i codziennych zanieczyszcze艅. Rozja艣nia, roz艣wietla i upi臋ksza sk贸r臋.
Wyj膮tkowe sk艂adniki:
Aktywny w臋giel kokosowy - Oczyszcza z zanieczyszcze艅 i nadmiaru sebum, niweluje niedoskona艂o艣ci sk贸ry. Odblokowuje i zw臋偶a pory, matuje i wyr贸wnuje koloryt sk贸ry.
Bia艂a glinka - Zw臋偶a pory i rewitalizuje sk贸r臋, od艣wie偶a j膮, matuje i od偶ywia.
Olejek z pestek winogron - Pozostawia sk贸r臋 g艂adk膮, od偶ywion膮 i doskonale nawil偶on膮. Poprawia jej elastyczno艣膰.
Ekstrakt z kwiat贸w rumianku - Ma dzia艂anie 艂agodz膮ce i wspomaga regeneracj臋 sk贸ry.
Witamina E - Witamina „m艂odo艣ci”. Zwalcza wolne rodniki, od偶ywia i wyg艂adza zmarszczki.
Prowitamina B5 - Nawil偶a, koi i wyg艂adza.
Sk艂ad (INCI): Aqua (Water)*, Kaolin*, Charcoal Powder*, Isostearyl Isostearate*, Cetearyl Alcohol*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Panthenol, Glyceryl Stearate Citrate*, Glyceryl Stearate*, Glycerin*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum*, Methylpropanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Phytate*, Alcohol*, Parfum (Fragrance).

*sk艂adnik pochodzenia naturalnego

Pi臋kne, b艂臋kitne opakowanie ju偶 dawno wpad艂o mi w oko. Plastikowy s艂oiczek i plastikowa nakr臋tka, w jednakowym kolorze.
Pod nakr臋tk膮 znajdowa艂a si臋 czarna, jak to w臋giel maseczka. Troch臋 dziwny zapach, bo nie ma typowo w臋glowego zapachu, ale kokosa tez tam nie wyczuwam.
Konsystencja cudownie kremowa 馃槏
Cudownie rozprowadza si臋 na sk贸rze, 艣wietnie kryje 馃槏 w sensie pokrywa sk贸r臋. Maseczk臋 ka偶dorazowo trzyma艂am max 5 minut, a to opakowanie wystarczy艂o mi naprawd臋 na kilka u偶y膰 (szkoda, 偶e nie policzy艂am), a ja nak艂adam zawsze grub膮 warstw臋. Nast臋pnie maseczk臋 zmywa艂am (najcz臋艣ciej pod prysznicem), bardzo dobrze si臋 zmywa艂a, a po jej zmyciu moja sk贸ra by艂a czy艣ciutka, mi臋ciutka, g艂adziutka i dobrze oczyszczona. Mo偶e nie piszcza艂a z tego oczyszczenia, ale by艂a super. Maseczka mnie nie uczuli艂a, nie podra偶ni艂a i nie wysusza艂a sk贸ry 馃槏. C贸偶 mog臋 doda膰, mo偶e jeszcze to, 偶e moja sk贸ra j膮 pokocha艂a 馃挆馃槏 i na pewno jeszcze j膮 kupi臋.

3 komentarze:

  1. Ja jej nie polubi艂am przeciwnie do jasno r贸偶owej wersji. Przy mojej cerze i rozszerzonych porach osadza艂a si臋 w nich i mia艂am wra偶enie, 偶e buzia jest w gorszym stanie ni偶 przed u偶yciem..

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wygl膮da ciekawie, ale wol臋 inne maski ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Lubie kosmetyki Myia mia艂am ich sporo i wi臋kszo艣膰 sie u mnie sprawdzi艂a. Wi臋c czas wypr贸bowa膰 kolejne.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.