piątek, 18 listopada 2022

Odżywcza i regenerująca maseczka do twarzy

Dobry wieczór 😁 jak się trzymacie w te długie wieczory? Warto poświęcić trochę czasu dla siebie i zrobić sobie np. domowe SPA 😁. Ja staram się regularnie stosować maseczki. Jak nie w płachcie to kremowe, zawsze jakaś się znajduje pod ręką. Ostatnio np. zastosowałam MITOMO HADA odżywcza maska do twarzy

Opis ze strony drogerii hebe.plMITOMO Hada Supply Pure Face Mask - Japońska maska do twarzy w płachcie z olejem arganowym i ekstraktem z kwiatu wiśni japońskiej.
Maseczka o działaniu odżywczym, regenerującym i wygładzającym.
Olej arganowy zawarty w masce jest bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę E. Wykazuje działanie odżywcze, zmiękczające i ujędrniające skórę. Odbudowuje poziom ceramidów w skórze zniszczonej. Ekstrakt z kwiatu wiśni japońskiej – odmiany piłkowanej typu Kanzan, wygładza skórę, sprawiając, że staje się przyjemna w dotyku. Maska dedykowana w szczególności osobom ze skórą suchą, zniszczoną, wymagającą intensywnej regeneracji.
Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Allantoin, Carbomer, Panthenol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Disodium EDTA, Sodium Hyaluronate, Boswellia Serrata Gum Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera(Coconut) Oil, Prunus Serrulata Flower Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Ethyl Ascorbic Acid, Aloe Vera Leaf Extract, Citric Acid, Fragrance, Sodium Polyacrylate
Wewnątrz aluminiowej saszetki znajdowała się płachta wykonana w cienkiej ale jednak dość grubej bawełny. Można ją spokojnie naciągać i nic się nie porwie. Maseczka była bardzo dobrze dopasowana do kształtu i wielkości mojej twarzy. Była też bardzo dobrze nasączona serum. W trakcie zabiegu z maseczki nic nie kapało.
Po zalecanym czasie maseczkę zdjęłam, a resztki esencji wklepałam w skórę. Wszystko szybko się wchłonęło, a skóra pozostała dobrze nawilżona.
Muszę dodać, że po wchłonięciu się tego serum skóra lekko się kleiła. Bardzo nie lubię tego lepienia się skóry.
Podsumowując - maseczka jest OK, bo najbardziej, przy tego typu kosmetykach, zależy mi na dobry nawilżeniu skóry i to zadanie maseczka wypełniła w 100%.

2 komentarze:

  1. Też nie lubię, kiedy coś mi się klei, ale dobrze że chociaż dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że ta maseczka pod względem nawilżenia sprawdziła się u Ciebie znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.