czwartek, 10 listopada 2022

Multiwitaminowy koktajl do twarzy od Lumene

Dzie艅 dobry 馃榿 a dzi艣 taki pi臋kny kolorowy post. Ten produkt na zdj臋ciach to LUMENE Valo Roz艣wietlaj膮cy Koktajl z Witamin膮 C do Cery Normalnej i Suchej
Opis ze strony Lumene - Multiwitaminowy koktajl wzmacniaj膮cy blask sk贸ry o dzia艂aniu nawil偶aj膮cym i od偶ywczym. Dwufazowa formu艂a zawiera cenne arktyczne owoce: malin臋 moroszk臋, nordyck膮 偶urawin臋 oraz bor贸wk臋 brusznic臋. Ich g艂臋boko piel臋gnuj膮ce i od偶ywcze dzia艂anie w formie lekkiego, niet艂ustego olejku z nordyckich nasion, zapewnia mi臋kko艣膰 i wyg艂adzenie nawet mocno przesuszonej sk贸rze. Kosmetyk bogaty w witaminy C, B3, B5, E oraz A, jak r贸wnie偶 kwasy t艂uszczowe omega, przywraca m艂odzie艅czy blask ka偶dej, nawet najbardziej zm臋czonej cerze. Rekomendowany do cery suchej i normalnej. Formu艂a wega艅ska. 
 Sk艂ad (INCI): AQUA (WATER), SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, HYDROGENATED POLYDECENE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, SQUALANE, GLYCERIN, TOCOPHERYL ACETATE, VACCINIUM VITIS-IDAEA (LINGONBERRY) SEED OIL, RUBUS CHAMAEMORUS (CLOUDBERRY) SEED OIL, OXYCOCCUS PALUSTRIS (CRANBERRY) SEED OIL, RUBUS CHAMAEMORUS (CLOUDBERRY) SEED EXTRACT, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, NIACINAMIDE, LINOLEIC ACID, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PROPANEDIOL, PEG-8, OLEIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHEROL, PALMITIC ACID, ADENOSINE, STEARIC ACID, ASCORBYL PALMITATE, LINOLENIC ACID, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL, PARFUM (FRAGRANCE), (CI 17200) RED 33, (CI 19140) YELLOW 5.
Opakowanie to szklana buteleczka zako艅czona pompk膮. Przezroczyste szk艂o ukazuje nam cudowny dwufazowy produkt wewn膮trz. Produkt w dw贸ch kolorach 偶贸艂tym i malinowym.
Pompka, przed zabrudzeniami, zabezpieczona jest kapturkiem.
Pompka dzia艂a bardzo sprawnie i jest bardzo wygodna.
Koktajl przez zastosowaniem nale偶y wymiesza膰 poprzez wstrz膮艣niecie buteleczk膮. Otrzymujemy bardzo fajn膮 ciecz.
Dwie pompki takiego koktajlu wsmarowuj臋 i wklepuj臋 w moj膮 sk贸r臋.
Serum jest olejowe i niestety na mojej sk贸rze pozostaje t艂usta i klej膮ca si臋 warstwa. Nie cierpi臋 tego, Mam wra偶enie, 偶e 艣cieka mi z twarzy. Nawet jak zastosowa艂am na noc to mia艂am du偶y dyskomfort.
Ten cudowny koktajl odda艂am przyjaci贸艂ce i mam nadziej臋, 偶e Ona b臋dzie zadowolona.

6 komentarzy:

  1. No ja te偶 czuj臋 si臋 nie komfortowo przy takiej warstwie, mam wra偶enie, 偶e dodatkowo obci膮偶a moj膮 cer臋,

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 ostatnio wol臋 bezolejowe formu艂y. Niemniej serum bardzo 艂adnie si臋 prezentuje

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wielka szkoda, 偶e na sk贸rze pozostaje t艂usta i klej膮ca si臋 warstwa.

    OdpowiedzUsu艅
  4. W sumie na logik臋 obstawia艂abym t艂usto艣膰 przy produkcie dwufazowym ;) Na noc by mi nie przeszkadza艂o, ale na dzie艅 nie ma opcji :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja tak samo nie lubi臋 t艂ustych konsystencji na twarzy, wi臋c chyba to te偶 nie dla mnie kosmetyk, mo偶e kole偶ance bedzie pasowa艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wygodne opakowanie i zach臋caj膮cy, mieni膮cy si臋 kolor. Lubi臋, gdy kosmetyki s膮 nie tylko dobre, ale te偶 ciekawie zapakowane.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.