czwartek, 17 listopada 2022

Nabłyszczająca pomadka od Dr Irena Eris

Cześć 😁 od bardzo dawna jestem wierna jednej szmince i jednemu kolorowi. Jest to szminka z Avon. Ale lubię od czasu do czasu wypróbować coś nowego, inny kolor, inny producent.

Jak trafiła mi się okazja do przetestowanie szminki Dr Irena Eris - Bright Lipstick Pomadka Nabłyszczająca - N° 502 Electrick Pink, to chętnie skorzystałam.
Opis zaczerpnięty ze strony Douglas.plPomadka o lekkiej, kremowej konsystencji z zawartością subtelnych drobinek rozświetlających dla zapewnienia krystalicznego koloru oraz efektu błyszczących, mokrych ust. Dzięki pielęgnacyjnej formule usta zyskują natychmiastowe uczucie jedwabistej miękkości, komfortu i nawilżenia. Witamina E chroni je i przeciwdziała starzeniu. Kremowe, błyszczące wykończenie makijażu, lekkie krycie. Pomadkę obecnie można kupić w jednym z czterech kolorów:
N° 502 Electrick Pink 
- N° 506 Cristal Kiss 
- N° 508 Darling Pink
- N° 509 Caprice Of Rose 
Skład (INCI): Diisostearyl Malate, Tridecyl Trimellitate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Octyldodecanol, Polyethylene, Hydrogenated Coco-Glycerides, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Calcium Aluminum Borosilicate, CI 15985 (Yellow 6 Lake), Aroma (Flavor), CI 42090, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, +/- CI 77891, CI 77491, CI 15850, CI 19140, CI 42090, CI 45380, CI 15985, CI 77492, CI 75470.
Srebrne, metalowe opakowanie, które przy zamykaniu wydaje charakterystyczne kliknięcie skradło moje serce 😍 Pięknie odbija światło, aż trudno było zrobić jakiekolwiek zdjęcie.
Kolor moje szmineczki to ELECTRIC PINK, ale nie ma nic z elektrycznego różu, chociaż tu na zdjęciach bardziej kolor marchewkowy wyszedł niż różowy.
Na ustach ten kolor jest bardziej różowy, ale to jest bardzo odpowiedni kolor dla mnie. Nie jest jakiś żarówiasty, jest w sam raz.
Szminka dzięki zawartości witaminy E, świetnie nawilża usta, takie komfortowe nawilżenie jest długotrwałe. Bardzo dobrze też się na nich utrzymuje, oczywiście nie jest super trwała i zjada się wraz ze spożywanymi posiłkami. Uwielbiam takie szmineczki, za to jak pięknie wyglądają na moich ustach i jeszcze je pielęgnują.

2 komentarze:

  1. Śliczny kolor, bardzo lubię pomadki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kolor Darling Pink, to jest najlepsza pomadka nawilżająca jaką miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.