czwartek, 16 czerwca 2022

Peeling do twarzy, dekoltu, dłoni i ciała.

Cześć 😁 powiem Wam, że już dawno nie zauważyłam, żeby któryś kosmetyk leżał i czekał tak długo na swoje użycie. Aż wstyd się przyznać, ale ten peeling leżała w szufladzie 2 lata, ale wreszcie się doczekał i dziś jest jego recenzja. A mowa o MIYA COSMETICS mySKINhero - naturalny peeling all-in-one twarz, dekolt, dłonie, ciało
Opis ze strony Rossmann.pl - mySKINhero Naturalny peeling all-in-one - twarz – dekolt – dłonie – ciało
Oczyszcza, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją miękką w dotyku. Naturalny peeling all-in-one do twarzy, dekoltu, dłoni i ciała, na bazie naturalnych, skutecznych składników aktywnych, takich jak: drobinki z bambusa, orzechów makadamia, ryżowe, kryształki cukru, olejki buriti, arganowy, makadamia, ze słodkich migdałów i ze skórki pomarańczy, witamina E.
  • Działa natychmiast: Wyraźnie wygładza skórę i pozostawia ją miękką w dotyku – Oczyszcza, odświeża – Nawilża, rozświetla i upiększa.
  • Efekt regularnego stosowania: Nawilża, reguluje wydzielanie sebum – Rozjaśnia, przywraca witalność i blask – Zmniejsza widoczność przebarwień – Wygładza drobne zmarszczki – Poprawia elastyczność, ujędrnia.
Sposób użycia: Bohater Twojej codziennej pielęgnacji, w którym zakochasz się od pierwszego spotkania. Możesz go stosować na wiele sposobów – jako peeling do twarzy, dekoltu, dłoni i ciała. Nałóż na mokrą skórę omijając okolice oczu, i rozmasuj okrężnymi ruchami. Spłucz wodą i delikatnie osusz ręcznikiem. Twoja skóra będzie aksamitnie gładka, nawilżona, bez uczucia ściągnięcia. Możesz od razu nałożyć serum lub krem.
Skład (INCI): Sucrose*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Shell Powder*, Hydrogenated Vegetable Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil*, Mauritia Flexuosa (Buriti) Fruit Oil*, Bambusa Arundinacea Stem Extract*, Oryza Sativa (Rice) Powder*, Tocopherol*, Beta-Sitosterol*, Squalene*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate*, Limonene*. *składnik pochodzenia naturalnego
Plastikowy, zakręcany słoiczek jest świetnym opakowaniem do tego typu produktu. Bardzo łatwo się go otwiera i bardzo łatwy jest dostęp do peelingu. Pod nakrętką było jeszcze przyklejone zabezpieczenie, ale pod folijką znalazłam świetny, gruboziarnisty peeling. 
Zapach ma lekko cytrusowy, ale i czuć w tym peelingu oleje. Jak widać na zdjęciu, wydaje się, że peeling jest dość suchy, ale nic bardziej mylnego. Po nabraniu go na dłoń od razu czuć jego oleistość.
Na zwilżoną wodą skórę nakładałam peeling i masowałam. Czułam jak produkt świetnie złuszcza naskórek i jednocześnie nawilża moją skórę. Peeling ma bardzo bogaty skład w dobroczynne oleje, dzięki temu podczas stosowania skóra jest świetnie złuszczona, ale też bardzo dobrze odżywiona i nawilżona. Po kąpieli z użyciem tego scrubu, tego dnia nie nakładałam już balsamu na skórę, gdyż nie było takiej potrzeby. Na skórze pozostaje dobroczynny film, ale nie jest on tłusty, ani się nie klei.
Jest to mój pierwszy produkt tej firmy i na pewno nie ostatnio, a do tego peelingu chętnie wrócę.
Co sądzicie o tym peelingu? Znacie go? Jak się u was spisał? Koniecznie dajcie znać.

3 komentarze:

  1. Akurat ten peeling mnie nie kusi, ale fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to, że podczas stosowania tego peelingu skóra jest nawilżona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.