niedziela, 5 czerwca 2022

Kolejny świetny tusz od GOSH'a

Cześć 😁 lubię zmieniać kosmetyki i sprawdzać ja się spiszą u mnie. Bardzo często zmieniam tusze do rzęs. Odkąd pierwszy raz użyłam niebieskiego tuszu do rzęs Gosh Boombastic i się w nim zakochałam (możecie o nim przeczytać TU), to już mniej mnie cieszą inne tusze, bo tamten dla mnie jest THE BEST! Ale udało mi się dostać wersję czarną tego geniusza (kupiłam na NOTINO.PL) i mogę Wam już powiedzieć jak się u mnie sprawdził - Tusz do rzęs Gosh Boombastic zwiększający objętość i podkręcający
Opis ze strony NOTINO - Tusz do rzęs Gosh Boombastic nada Twoim rzęsom maksymalną długość i niewiarygodną objętość.

Właściwości:

  • wspaniale podkręca rzęsy
  • ma intensywny kolor
  • podkreśla kształt oczu
  • wyraźnie zagęszcza rzęsy

Kosmetyk dodający rzęsom niesamowitej objętości i długości, jednocześnie skutecznie je rozdziela, i nie tworzy grudek. Odpowiedzialna jest za to nowoczesna szczoteczka o specjalnie dopasowanym rozkładzie włosków. Każda z rzęs jest dokładnie otulana tuszem, już od kącika oka. Formuła tuszu zawiera nawilżające składniki które utrzymują rzęsy w dobrej kondycji.
Składniki (INCI): Aqua\ Water\ Eau, CI 77499\ Iron Oxides, Copernicia Cerifera Cera\ Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax\ Cire de carnauba, Glyceryl Stearate, Ozokerite, Cera Microcristallina\ Microcrystalline Wax\ Cire microcristalline, Stearic Acid, Hydrogenated Vegetable Oil, PEG-15 Glyceryl Stearate, Styrene/ Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer, Palmitic Acid, Butylene Glycol, CI 77007\ Ultramarines, Stearyl Stearate, Aminomethyl Propanol, Glycerin, Ricinus Communis Seed Oil, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Galactoarabinan, CI 77266\ Black 2 (nano), Sodium Dehydroacetate, Hydroxyethylcellulose, Quercus Petraea Fruit Extract, PVP, Cellulose, Sodium Laureth-12 Sulfate, Lecithin, C11-15 Pareth-7, Tocopherol, Sodium Benzoate, Ascorbyl Palmitate, Potassium Sorbate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid.

Tusz ma typowe opakowanie, czyli jest owalne, wykonane z plastiku w kolorze czarnym. Ma bardzo fajne opisy, który przyciągają wzrok.

Szczoteczka, tak samo jak w tuszu chabrowym 😍 ma dwa rzędy włosków ułożonych naprzeciwko siebie. Ta szczoteczka świetnie nabiera tusz z opakowania i potem cudownie rozprowadza go na rzęsach, nawet tych najkrótszych
Efekt jaki uzyskuję dzięki używaniu tej mascary możecie zobaczyć poniżej. Jest to efekt WOW!
No sami powiedzcie, czy te rzęsy nie są mega długie?
Rzęsy są pięknie rozdzielone, pogrubione, wydłużone i w ogóle zajebiste! 😍 Naprawdę te zdjęcia mówią więcej niż jakikolwiek opis!
Oczywiście ten tusz obok niebieskiego to są moje dwa tusze THE BEST! i na pewno będę je używać. Zresztą co tu mówić, niebieski tusz 😍 mam już w zapasach i to dwa opakowania 😁.
Ten produkt nie osypuje się, nie odbija, nie robi efektu pandy, nie podrażnia oczu. Przez cały dzień od nałożenia, aż do zmycia wygląda super. Wieczorem pięknie się zmywa płynem micelarnym, ale też świetnie radzi sobie z nim mus z LAQ.
W dodatku ma "Allergy Certified" i faktycznie nie podrażnia moich oczu 😍
Znacie ten tusz? Co o nim sądzicie? A może macie swojego ulubieńca? Koniecznie dajcie znać, czekam na wasze komentarze.

3 komentarze:

  1. Gdyby nie fakt, że mam 3 w zapasie nawet nie otworzone, to już bym kupowała 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapasy to nie jest problem ;) tez mam obecnie 3 w zapasie

      Usuń
  2. Mnie Gosh zniechęcił do siebie dwoma tuszami i póki co mnie nie kusi ;) Mam inne sprawdzone fajne tusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.