czwartek, 6 sierpnia 2020

Nawilżający krem do twarzy od CeraVe

Cześć :) dziś kolejny produkt CeraVe. Tym razem jest to Nawilżający krem do twarzy do skóry normalnej i suchej.
Co o tym produkcie pisze producent - Ten krem nawilżający do twarzy to zbawienie dla podrażnionej i wysuszonej skóry. Ma w składzie trzy kluczowe dla zdrowia skóry ceramidy, których niedobór sprzyja jej suchości. A także kwas hialuronowy, jeden z najlepszych składników nawilżających. Dzięki specjalnej technologii, która gwarantuje stopniowe uwalnianie składników, zapewnia uczucie nawilżenia na cały dzień. Do tego koi podrażnienia i zapobiega powstawaniu kolejnych. To zasługa znajdującego się w nim niacynamidu. Ten mocno nawilżający krem do twarzy może być też Twoim wsparciem w pielęgnacji, jeśli masz łuszczycę czy atopowe zapalenie skóry. Pomaga wzmacniać barierę ochronną skóry, która jest mocno osłabiona w przebiegu tych schorzeń. CeraVe to idealny nawilżający krem do twarzy dla wszystkich, zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Ma jeszcze jedną ważną zaletę - komfort stosowania. Jeśli uważasz, że dobry krem nawilżający do twarzy powinien mocno regenerować skórę, a jednocześnie nie być na niej zbyt wyczuwalny, CeraVe będzie odpowiednim rozwiązaniem. Szybko się wchłania, ale uczucie przyjemnego nawilżenia zostaje z Tobą na wiele godzin.
Skład (INCI):
INGREDIENTS: AQUA / WATER, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, NIACINAMIDE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, CETEARETH-20, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, POTASSIUM PHOSPHATE, DISODIUM EDTA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CARBOMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, CERAMIDE EOP. (Code F.I.L. D213445/1)
Krem ma bardzo fajne opakowanie, bo jest to tubka z miękkiego plastiku, ale zakończenie ma typu airless.
To co mi się na początku podobało w tym opakowaniu, że jest to pompka, po użyciu około połowy opakowania zrobiło się lekko kłopotliwe. Po prostu naciskałam pompkę, a krem nie leciał. Nie wiem dlaczego tak się działo, ale znalazłam sposób na to. Po prostu krem przed użyciem strząsałam na dno tubki.
Krem jest bezzapachowy, białego koloru i bardzo lekkiej konsystencji, bym powiedziała, że taki krem-żel.
Krem bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Z początku miałam wrażenie, że po południu moja skóra już jest na tyle sucha, że trzeba ją dosmarować, ale tak było tylko kilka pierwszych dni. Potem moja skóra już funkcjonowała normalnie, tzn. rano nakładałam krem i odpowiednie nawilżenie utrzymywało się do wieczora.
Wprawdzie krem zostawia na skórze taką mokrą warstwę, ale dość szybko się wchłania. Więc bez problemów można nakładać makijaż.
Krem dzięki swej lekkiej konsystencji bardzo dobrze spisuje się na ciepłe, a nawet upalne dni.
Ostatnio stosuję tego gagatka na dzień, a na noc balsam, którego recenzje możecie przeczytać TU. I to co zauważyłam i nie bardzo mi się podoba to to, że mnie któryś z nich zapchał, bo mam boląca niespodziankę na twarzy.
Jego sporą zaletą jest to, że mogą go stosować wszyscy bez względu na wiek.
Ja raczej się ponowie nie skusze na zakup.
Ciekawa jestem co sądzicie o tym kremie?

3 komentarze:

  1. Slyszalam o tym kremie same zachwyty i nawet mam go na liscie zakupow, ale teraz troche zwatpilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ten krem, sprawdza mi się zarówno latem jak i zimą. Używam go również na moich klientkach przed wykonaniem makijażu i nigdy mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ani krem, ani balsam nie ciekawi, nie ma w nich nic, co by mnie przekonało do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.