niedziela, 16 sierpnia 2020

Nawilżająca maseczka do stóp z ananasem

Cześć :) dziś przedstawiam nowość od Avon. Nawilżająca maska do stóp w formie skarpet.
Maska do stóp Avon Footworks to 24h nawilżenia, ulga i komfort dla wysuszonej skóry stóp i przyjemna w dotyku miękkość już w 15 minut.
Zastosowanie: odżywcza maska do stóp, odpowiednia do bardzo suchej skóry.
Działanie: formuła z masłem Shea i witaminą E wzmocniona rozgrzewającymi skarpetami, długotrwale (do 24h) nawilża i regeneruje skórę stóp.
Efekt: świetnie nawilżona i przyjemnie miękka w dotyku skóra stóp.
Sposób użycia jest bardzo prosty i pokazany na obrazkach.
Skład (INCI):
W tej dość dużej torebce mamy dwie skarpety, każda oddzielnie bardzo dobrze zamknięta. Do ich otwarcia musiałam użyć nożyczek. Chciałam rozerwać tą folię, ale się nie dało. 
Żeby skarpetki po nałożeniu na stopy dobrze się trzymały, do zestawu dołożone były dwa plasterki.
Na umyte i suche stopy nałożyłam skarpetki i zakleiłam tymi naklejkami. Naklejki są bardzo dobre, bo przez cały czas skarpetki miałam dobrze zaklejone.
Po nałożeniu skarpet, jak widzicie wraz z całą torebką foliową, poprzez tą torebkę masowałam stopy i to nie tylko zaraz po nałożeniu, ale i w trakcie zabiegu. Naklejki dały radę i się nie odkleiły.
Ten biały krem w środku skarpet ma bardzo przyjemny w zapach. Czuć w nim tego ananasa co widać na opakowaniu torebki.
Po zdjęciu skarpet resztki kremu wmasowała w stopy i nałożyłam skarpetki bawełniane, i poszłam spać :) Rano miałam bardzo fajną mięciutką i delikatną skórę.
Z tych skarpet jestem bardzo zadowolona i powiem wam, ze już zapisałam siebie na listę, że kupuję następne opakowania, na razie 2 lub 3. Mam nadzieję, że szybko ich nie wycofają i będę mogła się nimi pocieszyć, bo taki zabieg jest wskazany dla moich stóp od czasu do czasu. Pewnie Waszym też się przyda, więc polecam.
Zostawiam Was z tą recenzją, czekam na Wasze komentarze, a ja lecę świętować moje urodziny :) do usłyszenia później :)

8 komentarzy:

  1. Na pewno by mi się przydała taka maska. Niestety mam problem z systematycznym dbaniem o stopy i potem potrzebuję czegoś solidnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zrobiłam sobie podobne skarpetki z Scholl, muszę o nich napisać, może jeszcze dzisiaj. Tych z Avonu nie znam, nawet nie wiedziałam, że mają takie w ofercie. Muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest nowość i dopiero pojawiła się w ofercie

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 💐 Taka maseczka przydał się i moim stopom 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      a co do maseczki warto od czasu do czasu zastosować

      Usuń
  4. Myślę, że ją przetestuje w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj taka maska bardzo by mi sie przydala i ten ananas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przydala by mi sie ostatnio robilam zluszczajace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.