niedziela, 12 stycznia 2020

Żel micelarny :)

Cześć :) wreszcie przyszła kolej na recenzję żelu micelarnego do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową FRESH JUICY Bielendy
Mój żel jest nawilżający i zawiera sok z pomarańczy, kwas hialuronowy i micele. Przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej.
Opis - Żel micelarny do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową zawiera odświeżający sok z pomarańczy, nawilżający kwas hialuronowy oraz oczyszczające micele. Nawilżający żel micelarny z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich, to produkt w formie lekkiego żelu, wzbogaconego o micele, przeznaczony do codziennego mycia i oczyszczania twarzy. Żel skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, jednocześnie aktywnie wspierając nawilżenie naskórka. Jego działanie gwarantuje formuła łącząca w sobie niezwykle skuteczne składniki aktywne i substancje myjące: 
  • Bioaktywną wodę cytrusową - wykazującą działanie antyoksydacyjne i wspierającą witalność komórek skóry, 
  • Sok z pomarańczy - który odświeża, nawilża i tonizuje skórę, działa antybakteryjnie, 
  • Kwas hialuronowy - skuteczny składnik nawilżający, 
  • Micele - które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).
Żel micelarny to idealny sposób na poranne odświeżenie skóry i wieczorne jej oczyszczenie. Produkt przeznaczony do mycia i pielęgnacji skóry normalnej, suchej, a także wrażliwej. Testowany dermatologicznie.

Skład (INCI):
Aqua (Water), Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Glycerin, Acrylates Copolymer, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoyl Alaninate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Juice, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Panthenol, Cocamidopropyl Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Potassium Hydroxie, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Methylchoroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Limonene. 
Opakowanie  z pompką jest bardzo poręczne i wygodne w użyciu.
Żel jest przeźroczysty i dość gęsty, do tego stopnia, że w butelce widać pęcherzyki powietrza zawieszone w środku żelu. Nie ma to wpływu na jego użytkowanie. Jedna pompka żelu wystarcza do dokładnego umycia twarzy. Czasami używam drugiej pompki, żeby dobrze zmyć tusz z rzęs. Muszę przyznać, że żel bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem, zresztą podobnie do pozostałych kosmetyków z tej serii, które miałam okazję już stosować. W dodatku bardzo ładnie pachnie. Skóra po zastosowaniu tego żelu jest dobrze oczyszczona i nawilżona. Nie ma uczucia ściągnięcia.
Bardzo polubiłam się z kosmetykami z tej serii do tego stopnia, że już kupiłam sobie następne na zapas :)
A Wy znacie te kosmetyki? Czekam na Wasze komentarze.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tego żelu, ale ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria kosmetyków mnie bardzo kusi, najpierw jednak muszę zużyć zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat żelu micelarnego z tej serii nie miałam :( Miałam jedynie płyn micelarny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam ten żel, fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i byłam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam tylko micel i byłam zadowolona, jak zużyje żele to i na ten się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mialam nic z tej linii ale bardzo mnie ona kusi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.