czwartek, 2 stycznia 2020

Krem pod oczy od Dermedic

Cześć :) miałam już kilka kosmetyków firmy Dermedic, ale kremu pod oczy nie miałam. Dziś zapraszam na recenzję kremu pod oczy Hydrain3 do skóry suchej i bardzo suchej do Dermedic
Działanie:
  • Nawilżające, 
  • Odżywcze, 
  • Przeciwzmarszczkowe,
  • Regenerujące
Przeznaczenie:
  • poranna i wieczorna pielęgnacja wrażliwej skóry wokół oczu, 
  • redukcja opuchlizny, 
  • spowolnienie procesu starzenia się,
  • nawilżenie skóry wokół oczu. 
Skutecznie pielęgnuje i nawilża delikatną skórę wokół oczu. Redukuje opuchliznę wokół oczu poprzez zapobieganie nadmiernemu magazynowaniu wody w dolnej powiece. Dzięki obecności witaminy E i oleju ze słodkich migdałów, krem spowalnia proces starzenia się skóry wokół oczu. Składniki te mają silną zdolność zmiękczania naskórka i wzmacniania lipidowej bariery ochronnej skóry. 
Skład:
Woda termalna, Kwas hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina 
Krem Dermedic kupiłam w jednej ze stacjonarnych aptek podczas promocji na kosmetyki tej marki. Ponieważ miałam okazje stosować już kremy do twarzy tej marki i byłam z nich zadowolona to skusiłam się na zakup kremu pod oczy. Kolorystyka opakowania jest bardzo przyjemna dla oka. Biały kartonik z niebieskimi akcentami i szaro-niebieskie napisy.
Tubka zakończona kaniulą jest bardzo dobrym i higienicznym rodzajem opakowania dla tego kremu. Sam krem jest koloru białego, rzadkiej kosnystencji i bezzapachowy. Dzięki tej konsystencji doskonale można go rozprowadzić pod oczami. W moim przypadku krem bardzo szybko się wchłania w skórę i ją nawilża. Skóra pod oczami w trakcie stodsowania tego kremu była fajnie nawilżona i wygładzona. Zauwazyłam też zmniejszenie się opuchlizny wokół oczu. 
Niestety od jakiegoś czasu ciągle zbiera mi się woda w górnej powiece, jest to o tyle uciążliwe, że w ciągu dnia spływa mi w postaci łez, więc ciągle mi łzawią oczy. Jest to mało komfortowe, bo wraz z łzami wycieram makijaż, a w dodatku jak to się dzieje na dworzu to obawiam się o niekorzystny wpływ zimnego powietrza na nieosłonetą skórę.
Dlatego też poszukuję kremów pod oczy, które wspmogą moją walkę z opuchlizną wokół oczu.
Ten krem przyczynił się do jej zmniejszenia, więc na pewno kupię go ponownie.

Znacie ten krem Dermedic? A może macie jakieś sprawdzone sposoby na opuchliznę wokół oczu, piszcie, ja bardzo chętnie je wypróbuję.

9 komentarzy:

  1. Oj nie dla mnie, nie po drodze mi z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz dawno nie uzywalam nic pod oczy, czas znowu zaczac. Ten krem wydaje sie porzadny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście problem opuchlizny wokół oczu mnie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny krem widzę :). Miałam z tej serii peeling enzymatyczny, fajny był i może jeszcze wrócę do innych produktów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę znaleźć swojego ulubieńca pod oczy :/ Większość mnie piecze i szczypie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam z nim stycznosci, ale bardzo podoba mi sie jego sklad :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.