niedziela, 18 marca 2018

Biolove - żel pod prysznic ananasowy

Witam :)
dziś chcę podzielić się z Wami opinią o żelu pod prysznic polskiej firmy naturalnej Biolove. Produkty tej firmy możemy dostać w  sklepie Kontigo.
Na stronie Kontigo tak pisza o tych kosmetykach:
Ekscytujące doznania w harmonii z naturą.
Zakochaj się w niepowtarzalnych kosmetykach do pielęgnacji ciała i daj się ponieść zmysłowym uniesieniom. Produkty stworzone z naturalnych składników skutecznie zadbają o skórę Twojego ciała każdego dnia, dogłębnie ją odżywiając i regenerując. Rozpal swoje zmysły i rozkoszuj się zapachami wyjątkowych soli do kąpieli, świec do masażu, maseł czy też musów do ciała… aż chce się jeść!
A oto bohater dzisiejszego wpisu żel pod prysznic Biolove - Ananas - optymalne nawilżenie

 Jak się sprawdził ten żel u mnie? Czy byłam zadowolona? Zapraszam dalej.
Opis:
Naturalny żel pod prysznic zapewnia optymalne nawilżenie nie podrażniając skóry. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników.
Skład:
Aqua, cocamidopropyl betaine, lauryl glucoside, sodium lauroyl sarcosinate, glycerin, prunus amygdalus dulcis oil, coco-glucoside, glyceryl oleate, panthenol, parfum, benzyl alcohol, citric acid, dehydroacetic acid.

Wszystkie żele Biolove opakowane są w białe plastikowe buteleczki zamykane na klik. Naklejka na nich jest w kolorze beżowym. Żel ma barwę lekko żółtą - ananasowy kolor i przepiękny zapach ananasa.
Podczas stosowania tego żelu, piękny ananasowy zapach utrzymuje się podczas całej kąpieli (w przeciwieństwie do poprzedniego żelu - smoczy owoc), co czyni ja bardziej przyjemną. Wprawdzie słabo się pieni, ale skóra po kąpieli jest dobrze oczyszczona i nawilżona - zgodnie z obietnicami producenta.
Znacie produkty Biolove? Jak się spisują u Was?

Zapraszam do komentowania. Odwiedzam wszystkich komentujących, a jak zainteresowało Cię to co piszę to zapraszam do obserwowania.

21 komentarzy:

  1. żele pod prysznic biolove mają naprawdę kuszące zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie znam tej firmy, ale mam nadzieję, że kosmetyki tej marki niebawem zagoszczą w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam w takim razie na opinię jak się sprawdzą u Ciebie

      Usuń
  3. Markę znam tylko z blogów, ale kosmetyki kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też znajomośc z ta marką zaczynałam od blogów, a w zasadzie od przyjacóiłki blogerki się dowiedziałam ;)

      Usuń
  4. Fajna nazwa poprzednika "smoczy owoc".

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już parę żeli: malinę, jabłko, ananasa, brownie i chyba brzoskwinie, podoba mi się konsystencja żeli jest taka olejowa :) Ananas pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żeli z Biolove ale mam ochotę wypróbować kilka zapachów, takie owocowe wersje bardzo do mnie przemawiają =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam peeling kokosowy i kule do kąpieli. Niestety nie przypadły mi do gustu, bo za szybko zjełczały ;( żeli nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie uczulił (podrażnił) ten o zapachu kiwi,może z ananaskiem byłoby inaczej,ale na raZie nie zaryzykuję...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wariant zapachowy bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polubiłam ich żele :) akurat ananasa nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kuszą mnie żele tej firmy, ale akurat na ananasowy bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten zapach ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Za ananasem nie przepadam, ale marka mnie kusi żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam, ale mam na nie chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chyba właśnie ten smoczy owoc mam :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze żadnego żeli Biolove.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ananasy, więc ten żel musi być mój.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha, mam wszystkie inne wersje, tylko bez ananasa, którego nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.