sobota, 29 lipca 2017

Odżywczy krem na noc

Witam :)
tym razem chciałabym się z Wami podzielić moją opinią o kremie Avon nutra effects Nourish Night Cream - Głęboko odżywczy krem na noc
Zapraszam dalej :)
Opis z ulotki:
Głęboko odżywczy krem na noc. Działa w nocy, byś mogła obudzić się z uczuciem cery odżywionej i miękkiej w dotyku. Formuła z aktywnym kompleksem z nasion, olejkiem z zielonej kawy, olejkiem migdałowym zapewnia ukojenie przesuszonej skórze, odżywia ją i rewitalizuje. Odpowiedni do skóry wrażliwe. Hipoalergiczny. Testowany dermatologicznie. Bez parabenów i sztucznych barwników. 
Skład:
AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BUTYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, DIMETHICONE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, ISOHEXADECANE, THIODIPROPIONIC ACID, PETROLATUM, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, CERA ALBA, PHENYL, TRIMETHICONE, SILICA, CARBOMER, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARYL GLUCOSIDE, POLYSORBATE 60, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, DISODIUM EDTA, PARFUM, DIMETHICONOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, COFFEA ARABICA (COFFEA) SEED OIL, TOCOPHEROL.
Kremik jest w szklanym słoiczku z plastikową nakrętką. Całość zapakowana jest w ładny biały kartonik z brązowymi elementami i zafoliowana. Dzięki temu wiemy, czy krem był wcześniej otwierany czy nie.
Po odkręceniu nakrętki ukazuje nam się biały kremik, ale pod nakrętką jest jeszcze plastikowe przezroczyste wieczko.

 Kremik ma bardzo delikatny zapach i lekką konsystencję, dzięki temu dobrze się rozsmarowuje, bardzo dobrze wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na buzi. Krem mnie nie uczulił - co jest dla mnie bardzo istotne, bo jak już wspominałam jestem alergikiem.
Moja skóra rano jest bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Kremik spełnił swoje zadanie, a ja jestem z niego bardzo zadowolona. Zresztą to nie jest pierwsze opakowanie tego kremu.
A Wy znacie ten kremik? używacie produktów Avon?



22 komentarze:

  1. z avonu zamawiam ( i to bardzo rzadko ) głównie żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ich żele pod prysznic i mydełka w płynie :) zresztą lubię i używam szminki

      Usuń
  2. Powiem ci że produktów do pielęgnacji Avon nie używam, nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu seria Nutra Effect mnie nie kusi,zupełnie bez powodu :D Muszę potestować,ale najpierw próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się długo nie mogłam skusić, próbki miałam to porozdawałam - bo ciągle jakieś kremy były w zapasach :D do momentu aż trafił mi się właśnie ten kremik pełnowymiarowy i bardzo mi się spodobał :D

      Usuń
  4. To super że się sprawdza!
    Ja go jeszcze nie miała, ale może się skuszę :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremów do twarzy z Avonu nie miałam i mieć nie będę - nakupowałam swego czasu sporo kosmetyków od nich no i niestety - są kiepskie albo słabe. No i składy mają kiepskawe, a ja wprowadzam stopniowo naturalną pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba jeszcze długo się nie zdecyduję tylko na naturalną pielęgnację, ale do czasu do czasu kupuje takie kosmetyki również

      Usuń
  6. Kiedyś częściej używałam Avonu. Teraz jak mam dostęp do lepszych kosmetyków zarzuciłam Avon, bo nie oszukujmy się, składowo nie są najlepsze ;)

    Z tej serii zostały mi jeszcze dwa w zapasach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej skład w moim przypadku dobrze nie wróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konsystencję ma bardzo fajną :) Ale Avon jakoś do mnie nie przemawia :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że się sprawdza ale nic mnie nie przekona do tej marki po wielu bublach. : c

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że Avon jest u mnie na cenzurowanym - nie podobają mi się ich składy.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kulki pod pachę z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ta firma nie dla mnie podrażnia mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja firme Avon lubię bardzo i nawet często zamawiam z niej produkty ( mgiełki, podkłady, szminki, perfumy )
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś próbowałam kremów Avon ale mnie uczulają:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie miałam nic z pielęgnacji od nich :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno nic nie miałam z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pamiętam czy ten ale miałam z tej serii i to ze dwa i polubiłam, gdyby nie zapas pewnie bym się na nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.