wtorek, 25 lipca 2017

Mam nowe pudełeczko beGlossy :)

Witam, mam znowu beGlossy :) tym razem w pięknym kolorowym pudełeczku, w końcu to Happy Colors - Letnie, radosne i pełne koloru! To właśnie Twoje beGlossy Happy Colors! W środku znajdziesz 6 kosmetyków, które doskonale uzupełniają Twoją letnią kosmetyczkę. To zestaw, który pokocha zarówno miłośniczka pielęgnacji, jak i fanka zabawy z kolorem! - tym razem takie przesłanie przeczytałam od Maji i Eli z zespoły beGlossy
Co tym razem znalazłam w pięknym pudełeczku? Zapraszam dalej.
Po otwarciu pudełka jak zwykłe ukazała się zawartość pięknie zapakowana i przewiązana tym razem zieloną wstążką.


Następnie moim oczom ukazało się to :)
W pudełku mam 5 produktów pełnowymiarowych i jeden produkt miniaturka. Dodatkowo w ulotce Sylveco są dopięte 3 próbki kremów. 
No i cóż my tu mamy za skarby
 

No to po kolei :)
SYLVECO - Łagodzący krem pod oczy - produkt pełnowymiarowy - z tego produktu jestem najbardziej zadowolona, gdyż bardzo chciałam wypróbować kremy tej firmy.
Hypoalergiczny, łagodzący krem pod oczy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. Możesz z powodzeniem stosować go pod makijaż. Główne atuty kremu to bezzapachowa formuła, szybkie wchłanianie, duża pojemość i dobre nawilżenie.
Cena: 30,35 zł / 30 ml
NIDIESQUE - krem barierowy - produkt pełnowymiarowy.
Krem dla skóry wrażliwej i alergicznej. Lekka, nawilżająca konsystencja zawiera łagodną substancję zapachową. Stosuj go codziennie, jako krem do twarzy i ciała oraz baza pod makijaż. Nie zawiera parabenów.
Cena: 98 zł / 30 ml
EFEKTIMA Mineral SPA - Prezent - produkt pełnowymiarowy. Z tego produktu też jest bardzo zadowolona.
Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy, który łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę. Produkt usuwa obumarły naskórek, delikatnie i starannie oczyszcza, wygładza i odżywia skórę twarzy - odżywiania nigdy dosyć.
Cena: 2,52 zł / 10 ml

GLISS KUR - Ekspresowa odżywka regeneracyjna Fiber Therapy - produkt pełnowymiarowy.
Pomoże Ci odżywić i zregenerować włosy przeciążone koloryzacją lub zabiegami stylizacyjnymi. Formuła z OMEGAPLEX® regeneruje zerwanie wiązania wewnątrz włókien włosa. Odżywka długotrwale chroni przed przyszłymi zniszczeniami i ułatwia rozczesywanie.
Cena: 14,99 zł / 200 ml

URIAGE - Jedwabisty balsam do ciała  - miniaturka (8 ml).
Przetestuj balsam do ciała o jedwabistej konsystencji i przyjemnym zapachu. Jego lekka formuła głęboko odżywia skórę, przywracając jej długotrwały komfort i nawilżenie. Zapewnia aksamitne wykończenie, bez uczucia lepkości na skórze. 
Cena: 55 zł / 500 ml

NEONAILLakier Hybrydowy z kolekcji Delicious by Joanna Krupa  - produkt pełnowymiarowy.
Zero cukru, mnóstwo pastelowej zabawy, kolekcja sygnowana przez Joannę Krupę! Truskawkowy deser, kawałek tortu, a może orzeźwiająca lemoniada? Całe menu przygotowane z myślą o Twoich ulubionych przyjemnościach! Daj się porwać zabawie i oczaruj wszystkich nowym manicure w pysznych, pastelowych kolorach. Trwałość manicure wykonanego lakierami hybrydowymi do 21 dni!
Cena: 27,90 zł / 6 ml

I wszystko byłoby pięknie tylko, że do wykonania tegoż manicure potrzebna jest lampa LED, której to nie posiadam (nie, nie była dołączona do zestawu) i w najbliższym czasie nie mam w planach zakupowych. W związku z tym ten produkt uważam, za nie trafiony.

Poza tym cała zawartość bardzo mi się podoba i przypadła mi do gustu.

A jak Wam podoba się zawartość tego BeGlossy?

19 komentarzy:

  1. Na szczęście nie wkręciłam się jeszcze w te pudełka,nie lubię płacić za niespodzianki :D zawartość dla mnie słaba,jedynie krem pod oczy Sylveco bym mogła chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kremik pod oczy sylveco jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najciekawszy to krem pod oczy i bardzo jestem go ciekawa, i jeszcze krem do buźki, a tak to lipne pudełko i bez sensu, że dają hybrydę do pudełka, jak wiadomo, ze nie wszyscy je lubią i mają lampy...bez sensu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko w miarę fajne. Najbardziej podoba mi się lakier hybrydowy (bo niedawno zaczęłam przygodę z hybrydami, więc mam zestaw), krem pod oczy Sylveco też fajny. Produkt do włosów (kolejny!) mam nadzieję, żesię sprawdzi. Efektimy nie lubię. Krem Nidiesque i jego idea mnie nie rajcuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając zawartość raczej bym go nie kupiła, wolę w pudełkach takie produkty które nie są dostępne w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się pudełko bardzo podoba, też właśnie ze względu na lakier, W poprzednim był zwykły, a niestety maniaczki hybryd raczej ze zwykłych zrezygnowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś lubiłam te boxy, ale teraz wolę wiedziec co dostaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam okazję mieć niespodziankę :) pewnie kiedyś mi się znudzi i też będę wolała wiedzieć co kupuję ;)

      Usuń
  8. Dla mnie najlepszy okazałam się lakier :) Kolorek super Ci się trafił :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z lakierem to los na loterii, jak dawali tradycyjne to całe grono marudziło, że źle, a faktycznie hybryda dla mnie fajna, bo robię taki manicure, ale jak ktoś nie robi to nie ma jak użyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem pod oczy Sylveco lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie krem pod oczy : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe produkty !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremu pod oczy jestem ciekawa -z niecierpliwością będę czekała na recenzję.
    Jak dla mnie plus za lakier hybrydowy - dla mnie zgrozą są zwykłe lakiery, bo używam hybryd. Osoby, które ich nie stosują, wolałyby zwykłe lakiery. No nie dogodzisz klientkom:) Ale fajnie, że w końcu któreś pudełko wyszło na przeciw maniaczkom hybrydowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to musisz się uzbroić w cierpliwość ;)
      bo jeszcze go nie zaczęłam

      Usuń
  14. Ciekawa jestem kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość w porządku, najbardziej rzucił mi się w oczy lakier hybrydowy NeoNail ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier hybrydowy wygląda super, ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.