wtorek, 20 lutego 2024

Nawilżająco-rozświetlające płatki pod oczy

Cześć 😁 bez żadnego wstępu, bo co ja ma Wam znowu pisać, że dzisiejszy bohater, to produkt, który uwielbiam? Powiem po prostu - Balea Hydrożelowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym, smoczym owocem i witaminą C

Opis ze strony drogerii dm.pl - Intensywna pielęgnacja i rozświetlony wygląd: wyjątkowo miękkie hydrożelowe płatki pod oczy z hialuronem, pitają i witaminą C dostarczają intensywnego nawilżenia i w widoczny sposób spłycają drobne zmarszczki. Chłodzące płatki z połyskującym efektem holo wyczarują zadbaną i rozświetloną okolicę oczu.
Opis produktu
  • Chłodzące płatki pod oczy
  • Z kwasem hialuronowym, pitają i witaminą C
  • Rozświetlona skóra wokół oczu
Skład (INCI): AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, HYLOCEREUS UNDATUS FRUIT EXTRACT, CAFFEINE, SODIUM HYALURONATE, 3-O-ETHYL ASCORBIC ACID, CARRAGEENAN, 1,2-HEXANEDIOL, HYDROXYACETOPHENONE, POLYGLYCERYL-10 CAPRYLATE/CAPRATE, CAPRYLYL GLYCOL, DIPROPYLENE GLYCOL, CYCLODEXTRIN, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TIN OXIDE, PARFUM, BENZYL BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, CI 77891
Wewnątrz saszetki widać fajne płatki żelowe.
Zobaczcie jak one się cudownie mienią.
Przed zastosowanie maseczkę trzymałam w lodówce, zawsze trzymam tam wszystkie płatki pod oczy. 
Po nałożeniu pod oczy płatki nie zjeżdżają, mimo bardzo dobrego nasączenia. Płatki trzymałam na skórze około 30 minut.
Po zdjęciu tych płatków moja skóra była fajnie nawilżona i rozświetlona, a co bardzo istotne  to obrzęki zmniejszyły się.
Kolejne płatki hydrożelowe, które mnie nie zawiodły, dlatego uwielbiam tę formę maseczki pod oczy.

1 komentarz:

  1. Z tą marką mi jednak nie po drodze, więc nie wypróbuję, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.