pi膮tek, 9 lutego 2024

Maska w p艂achcie z mleczkiem pszczelim

Dobry wiecz贸r 馃榿 z kosmetykami z zawarto艣ci膮 miodu jest mi w sumie nie po drodze, jako艣 za nimi nie przepadam, a to za spraw膮 ich zapachu. A jak pachnie Orjena Od偶ywcza maska w p艂achcie

Opis ze strony hebe.pl – Maska w p艂achcie ORJENA Royal Jelly zawieraj膮cych mleczko pszczele, kt贸re ujednolica koloryt sk贸ry, dog艂臋bnie nawil偶a i od偶ywia oraz pozostawia j膮 aksamitnie g艂adk膮. Maska doskonale dopasowuje si臋 do twarzy, zapewniaj膮c sk贸rze komfortowe stosowanie.
Spos贸b u偶ycia:
1. Oczy艣膰 i stonizuj sk贸r臋.
2. Otw贸rz opakowanie i na艂贸偶 mask臋 na twarz, omijaj膮c okolice oczu i ust.
3. Po 15-20 minutach ostro偶nie usu艅 mask臋 z twarzy.
4. Wykonuj delikatny masa偶 palcami w celu wch艂oni臋cia si臋 pozosta艂o艣ci esencji w sk贸r臋.
Sk艂ad (INCI): Water, Methylpropanediol, Glycereth-26, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Royal Jelly Extract, Betaine, Xanthan Gurn, Allantoin, Carborner, Ethylhexylglycerin, Polysortate 20, Triethanolamine, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance.
Wewn膮trz aluminiowej saszetki by艂a bardzo cieniutka, bia艂a p艂achta, kt贸ra pachnia艂a miodem 馃槏 i to takim prawdziwym. Bo ja mam problem z kosmetykami o zapachu miodu, bo mi one 艣mierdz膮, no sorki, ale ten zapach ich mnie odrzuca. A w tej maseczce zapach by艂 super 艂adny. Po zalecanym czasie maseczk臋 zdj臋艂am, a resztki serum wklepa艂am w sk贸r臋. Wszystko 艂adnie si臋 wch艂on臋, a sk贸ra nie klei艂a si臋. Sk贸ra zosta艂a fajnie nawil偶ona, a poniewa偶 maseczk臋 zastosowa艂am rano, to mog艂am spokojnie ca艂y dzie艅 obserwowa膰 jej stan.
Bardzo jestem z tej maseczki zadowolona.

1 komentarz:

  1. Mi z miodem na twarzy jak i z tym sk艂adem nie po drodze, nie skorzystam, niemniej ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona:)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.