środa, 24 stycznia 2024

Pielęgnacyjna pomadka do ust

Cześć 😁 kolejnego bardzo fajnego produktu. Mowa o Balea Lippenpflege Golden Light
Opis produktu ze strony drogerii dm.de - Pielęgnacja ust Golden Light firmy Balea z rdzeniem pielęgnacyjnym zapewnia aksamitnie miękkie usta. Delikatne ścieranie koloru zapewnia perfekcyjnie wypielęgnowany efekt. Letni, kwiatowy zapach rozpieszcza zmysły niczym złoty zachód słońca.
Skład (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Cera, Hydrogenated Palm Oil, Cera Alba, Butyrospermum Parkii Butter, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Boron Nitride, Glycine Soja Oil, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Mica, Parfum, Tocopherol, CI 77491
Opakowanie jest tradycyjne, jak dla każdej pomadki, plastikowe i wykręcane.
Pomadka po wykręceniu ma kolor nudziakowy, a w środku biały wsad.
Lekko barwi skórę, jak widać na zdjęciu poniżej. Natomiast na ustach nie widać koloru, jedynie ładne nabłyszczenie i lekkie podbicie koloru ust.
Szminka pięknie nawilża usta, bardzo ładnie pachnie i dobrze smakuje. Pomadka jest też bardzo wydajna i służyła mi dość długo.

3 komentarze:

  1. Lubię pomadki do ust z Balea, ale tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam chyba nic jeszcze z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Balea nie miałam pomadek, ale nagminnie używam innych. Dbam o usta mocno bo szybko mi się przesuszają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.