czwartek, 18 stycznia 2024

Maseczka do rąk w formie rękawiczek

Cześć 😁 L'biotica regenerująca maseczka na dłonie, to jest produkt, po który sięgam zdecydowanie za rzadko. A to z tej prostej przyczyny, że nie lubię tak siedzieć bezczynnie i wiadomo, nawet trudno obsługiwać telefon w takiej maseczce.
Opis z opakowania - Silnie regenerująca maska na dłonie w postaci nasączonych rękawiczek to profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu.
Dzięki nowoczesnej technologii substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry. Maska w postaci rękawiczek spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i ułatwia ich wchłanianie.
Skład (INCI): Aqua, Glycerine, Cetyl Ethylhexanoate, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Polysorbate 60, Panthenol, Avena Sativa Kernel Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hamamelis Virginiana Water, Panax Ginseng Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Dipotassium Glycyrrhizate, Urea, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Allantoin, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Behenyl Alcohol, Petrolatum, Dimethicone, Sorbitan Isostearate, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, Carbomer, Tromethamine, Alcohol, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Phenoxyethanol, Chlorophensin, 1,2- Hexanediol, BHT, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol.
Sposób użycia:
Opakowanie papierowe było bardzo dobrze opisane, posiadało wszelkie niezbędne informacje. Wewnątrz tego opakowania była aluminiowa saszetka w której były, dwie białe rękawiczki. Były zapakowanie pojedynczo, więc nie musiałam ich rozrywać, ani rozcinać.

Sorry, ale po zrobieniu maseczki, rękawiczki wyrzuciłam do kosza 😓 i nie zrobiłam zdjęć.

Maseczki sprawnie nałożyłam na dłonie. wewnątrz każdej z nich było sporo kremowego serum. W trakcie zabiegu dłonie masowałam, żeby lepiej wchłonęły się składniki odżywcze. Po zalecanym czasie, 25 minut, rękawiczki zdjęłam, a resztki serum wmasowałam w skórę dłoni. Muszę Wam powiedzieć, że naprawdę moje dłonie zostały bardzo fajnie odżywione i nawilżone 😍. Wreszcie produkt, który działa na dłużej, a nie do pierwszego umycia rąk.
Jest to kolejny produkt L'biotica, z którego jestem zadowolona.
Co sądzicie o takiej maseczce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.