wtorek, 31 stycznia 2023

Nowo艣ci kosmetyczne stycznia

Cze艣膰 馃榿 no wreszcie przyszed艂 miesi膮c, 偶e moje zakupy kosmetyczne prawie nie istniej膮 馃槀 Owszem mam nowo艣ci, ale to za spraw膮 moich przyjaci贸艂ek 馃槏
Pierwsza dotar艂a do mnie paczka od Turkusoowej 馃槏馃槝. Pe艂no w niej super produkt贸w, niekt贸re znam i bardzo lubi臋, inne b臋d臋 mia艂a okazj臋 pozna膰. Dzi臋kuj臋 Ci bardzo!!! 馃槝 
Druga paczka jest od Weroniki 馃槏馃槝 Jestem bardzo zadowolona z zawarto艣ci, gdy偶 b臋d臋 mia艂a okazje pozna膰 wiele ciekawych kosmetyk贸w.
No i jedyny m贸j zakup to maseczka do st贸p i maseczka do d艂oni od Neutragena, podpatrzone u Oli na youtubie 馃榿
No c贸偶, czasami trudno si臋 oprze膰 zakupom, szczeg贸lnie, jak si臋 przeje偶d偶a obok sklepu, do kt贸rego nie ma si臋 dost臋pu na co dzie艅. Odwiedzi艂am drogeri臋 DM w Polsce. Kupi艂am to co widzicie 馃槏 najwi臋cej myd艂a kuchennego Balea 馃槏 , tylko jeden 偶el Balea, dwa r贸偶ne 偶ele da k膮pieli Alverde, maseczki w p艂achcie, p艂yny micelarne Balea, dezodorant Dove, chusteczki wy艂amuj膮ce kolor, odplamiacz, mokry papier toaletowy, czy艣ciki do przestrzeni mi臋dzyz臋bowych i wielorazowe p艂atki do demakija偶u 馃槏.
Jestem mega zadowolona z moich nowo艣ci kosmetycznych 馃槏. Mam sporo zapas贸w kosmetyk贸w z kalendarzy adwentowych, wi臋c postanowi艂am najpierw zu偶y膰 to co mam, a przynajmniej sporo uszczupli膰 moje zapasy zanim kupi臋 nowe kosmetyki, bo wiadomo, nowo艣ci kusz膮, ale szkoda, 偶eby si臋 przeterminowa艂y.
Znacie kt贸ry艣 z zaprezentowanych kosmetyk贸w? 

4 komentarze:

  1. Sporo nowo艣ci, mi艂ego testowania.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Oo ! same dobrze zapowiadaj膮ce si臋 kosmetyki - przede wszystkim zapachem :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mimo braku zakup贸w nowo艣ci ca艂kiem sporo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja musz臋 zrobi膰 przegl膮d kosmetyk贸w, bo te偶 sporo czeka na swoj膮 kolej :) U Ciebie bardzo fajne nowo艣ci :) Widz臋 tu Oxygenic - te偶 poznaj臋 si臋 z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.