czwartek, 12 stycznia 2023

Kąpiel jak na rajskiej wyspie?

Cześć 😁 lubicie żele pod prysznic od Avon? W mojej rodzinie największym powodzeniem cieszy się - Żel pod prysznic Secret Lagoon
Opis ze strony Avon - Orzeźwiający żel pod prysznic Secret Lagoon przyjemnie oczyszcza skórę i otula zmysły świeżym rajskim zapachem.
Poczuj przyjemną świeżość i rajski klimat piaszczystej plaży i błękitnej laguny. Żel pod prysznic Sectret Lagoon to delikatne dla skóry oczyszczenie i orzeźwiający aromat cytrusów.
Żelowa formuła kosmetyku z naturalnym ekstraktem z gruszki przyjemnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją głęboko nawilżoną i dobrze chronioną przed wysuszeniem.

Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDE MEA, POLYSORBATE 20, SODIUM CHLORIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM, DISODIUM EDTA, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PHOSPHORIC ACID, BENZOPHENONE-3, ALCOHOL DENAT., CITRUS GRANDIS FRUIT EXTRACT, CITRUS NOBILIS PEEL EXTRACT, MACROCYSTIS PYRIFERA EXTRACT, PYRUS MALUS FRUIT EXTRACT, UNDARIA PINNATIFIDA EXTRACT, PLUMERIA RUBRA FLOWER EXTRACT, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, CI 42090, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, GERANIOL.

Nowe butelki do żeli pod prysznic są dość smukłe i wysokie. O ile w mydłach do rąk są mało stabilne o tyle, w tym przypadku mi to nie przeszkadza, bo i tak, żeby użyć żelu musze butelkę wziąć do ręki. Bardzo fajnie, że są przezroczyste, bo widać ile mamy kosmetyku do zużycia.
Ten żel jest błękitnego koloru jak laguna 😍
Ma też piękny zapach, który, jak zamkniemy oczy, może nas przenieść na rajską wyspę 😍.
Ten żel pachnie bardzo ładnie i faktycznie jak zamykam oczy to wydaje mi się, że czuję morską bryzę 😍. Dobrze się pienie, dobrze myje skórę, dobrze się spłukuje. Nie uczula, nie podrażnia i nie wysusza skóry.
Bardzo lubię zarówno ten żel jak i mydło w płynie o tym zapachu, więc są to produkty, które zawsze mam w zapasach.

3 komentarze:

  1. Swego czasu często sięgałam po żele pod prysznic z Avonu, ale później zaczęłam kupować inne marki. Muszę zapoznać się z ich aktualną ofertą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo lubię kosmetyki avon, chociaż żel jak żel ma myć nie wysuszać i tyle.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zawsze był mój ulubiony zapach płynów do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.