niedziela, 25 grudnia 2022

Perfumy J'adore - klasyka od Dior'a

Cze艣膰 馃榿 jest 艣wi膮teczna niedziela, a u mnie b臋dzie bardzo nietypowy wpis, bo zapachowy. Ale chcia艂am si臋 z Wami podzieli膰 moim ukochanym od lat zapachem Dior J'adore, s膮 to perfumy klasyczne, bo teraz jest mn贸stwo ich odmian, ale te s膮 wyj膮tkowe 馃槏馃挄
Pierwsze opakowanie dosta艂am w prezencie. W pierwszej chwili mnie nie zachwyci艂y, bo zapach jest bardzo mocny, ale powiem Wam, 偶e to by艂a mi艂o艣膰 od drugiego u偶ycia 馃槏馃挅. J'adore to perfumy owocowo-kwiatowe skomponowane dla Dior przez Calice Becker i wydane po raz pierwszy w 1999 roku.
Sk艂ad (INCI):
Flakon tych perfum jest cudowny. Kszta艂tem nawi膮zuje do kobiecych kszta艂t贸w, a z艂oty korek do naszyjnika wyd艂u偶aj膮cego szyj臋 kobiet z birma艅skich plemion. Kojarzy nam z luksusem i ponadczasowo艣ci膮.
Nuty g艂owy: Gruszka, Melon, Magnolia, Brzoskwinia, Mandarynka i Bergamotka; 
Nuty serca: Ja艣min, Konwalia, Tuberoza, Frezja, R贸偶a, Orchidea, 艢liwka i Fio艂ek;
Nuty bazy: Pi偶mo, Wanilia, Je偶yna i Cedr.
Kolor perfum jest ciep艂o-偶贸艂ty, taki bursztynowy.
Nasadka jest dopracowana w ka偶dym milimetrze.
U g贸ry na korku mamy inicja艂y CD - Christian Dior.
Ten klasyczny zapach od Dior'a jest do艣膰 ci臋偶ki i wiele razy s艂ysza艂am, 偶e w zwi膮zku z tym jest idealny na wiecz贸r, ale ja uwielbiam go stosowa膰 o ka偶dej porze dnia i nocy 馃槏
Dla mnie jest to zapach elegancki i wytworny. Lubi臋 go zar贸wno do pracy, jak i na ka偶d膮 uroczysto艣膰, zar贸wno tak膮 oficjaln膮 jak i bardziej kameraln膮. Dla mnie odpowiedni jest zawsze!
Chocia偶 nigdy bym nie powiedzia艂a, 偶e polubi臋 perfumy, w kt贸rych jest ja艣min czy r贸偶a, bo ka偶dego z osobna wr臋cz unikam.
Ja te perfumy uwielbiam i pilnuj臋, aby zawsze by艂y w zapasie.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam zapachy J'adore <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. My艣l臋, 偶e taki mocny zapach na pewno spodoba艂by si臋 mojej mamie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ach na pewno pi臋knie pachn膮:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na pocz膮tku te偶 nie by艂am zbytnio przekonana do tego zapachu, ale teraz bardzo go lubi臋.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.