wtorek, 13 grudnia 2022

LAQ mus do mycia twarzy

Cześć 😁 kolejny fajny produkt dobija dna, więc mogę napisać jak się u mnie spisał. Mowa o LAQ - Mus do mycia twarzy KOCICA.
Opis pochodzi z opakowania - Lekki mus do mycia twarzy p zmysłowym zapachu zapewnia cerze delikatne oczyszczanie bez zaburzania jej naturalnego pH. Dzięki zawartości gliceryny roślinnej, oleju z pestek malin, kompleksu składników nawilżających i ekstraktu z piwonii pozostawia skórę jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną. Idealnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji cery normalnej, suchej i wrażliwej.
Efekt świeżej, oczyszczonej i gładkiej skóry!
  • Łagodnie oczyszcza
  • Doskonale nawilża
  • Nie zaburza naturalnego pH skóry
  • Zawiera łagodne substancje myjące
Skład (INCI): Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Rubus Idaeus Seed Oil, Paeonia Officinalis Flower Extract, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Levulinic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, CI 17200
Opakowanie to plastikowy słoiczek z aluminiową nakrętką. Słoiczek jest przezroczysty, ale obklejony dookoła naklejką w kolorze różowym, na której są wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu. 
Wewnątrz jest cudowny, mięciutki i pięknie pachnący mus. Wprawdzie zapach jest dość perfumowany i intensywny, ale dałam radę się do niego przyzwyczaić.  
Już niewielka ilość tego musu wystarczy do dobrego oczyszczenia skóry. U mnie sprawdził się ten mus nawet do demakijażu oczy.
Jak widzicie na powyższym zdjęciu jest to mała ilość produktu i już taka ilość wystarczy do zmycia tuszu i resztek kremów ze skóry. Wprawdzie producent zaleca omijanie oczu, ale ja spokojnie zmywałam tusz i ten mus, podobnie do jego poprzedników radzi sobie z moim tuszem wyśmienicie.

Skóra po umyciu tym musem jest dobrze nawilżona i odżywiona. Oczywiście zawsze potem nakładam krem. Co jeszcze jest istotne to to, że mus mnie nie uczulił, ani nie podrażnił.

1 komentarz:

  1. Czytam kilka opinie o tym produkcie i większość dziewczyn chwaliła go sobie. Sama nie miałam okazji używać, ale kto wie może jeszcze wpadnie do mojego koszyka jak wykończę zapasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.