wtorek, 4 października 2022

Maska do włosów odbudowująco-regenerująca

Cześć 😁 wprawdzie nie mam włosów zniszczonych, które potrzebują regeneracji, ale skoro już w moje ręce trafiła BARWA BARWY BOTANIKI - odbudowująco-regenerująca maska do włosów zniszczonych, to postanowiłam ją wypróbować.

Opis z internetu - Barwy Botaniki to seria produktów do pielęgnacji włosów, oparta na bogactwie botanicznych składników, odpowiadająca na szczególne potrzeby włosów.
Kosmetyki z serii Barwy Botaniki wzbogacone zostały o bezpieczne i doskonale tolerowane składniki aktywne w połączeniu z łagodną bazą myjącą. Siła serii tkwi w indywidualnie dobranych kompozycjach naturalnych olejów, protein, humektantów, dbając o różne rodzaje włosów.

SKŁAD (INCI): Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Trehalose, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Oryza Sativa Seed Protein, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Stearate, Cetrimonium Chloride, Vegetable Oil, Glycerin, Oryza Sativa Extract, Phytic Acid, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool.

Sposób użycia odżywki do włosów:
Po umyciu włosów wmasuj maskę dokładnie we włosy, pasmo po paśmie. Pozostaw na 5-30 minut, w zależności od intensywności oczekiwanego efektu, a następnie dokładnie spłucz. 
Opakowanie to plastikowy słoik o pojemności 220 ml w kolorze ciemnobrązowym. Nie przepuszcza światła. Pod plastikową nakrętką jest sreberko, dzięki czemu wiem, że produkt nie był wcześniej otwierany.
Wewnątrz słoiczka znajduje się maska do włosów o kremowej konsystencji, białego koloru i bardzo fajnego, delikatnego zapachu.
Ja stosowałam ten produkt, jak każdą odzywkę. Nakładałam na umyte włosy i po (chyba max. 1-2 minutach) spłukiwałam.
Po zastosowaniu tej odżywki moje włosy były miękkie, lśniące i zawsze dobrze się rozczesywały. Co jest też dla mnie istotne, ta maska nie obciążyła moich włosów, a są one bardzo podatne i niewiele im potrzeba, żeby nawet po umyciu wyglądały fatalnie.
Czy zostały zregenerowane? tego nie wiem, bo nie mam zniszczonych włosów, nawet kolejne farbowania nie niszczą moich włosów, bo oddaję się w ręce sprawdzonej fryzjerki.
Jestem z tej odżywki zadowolona i mogę ją Wam spokojnie polecić. Chociaż chyba bardziej pasowała mi poprzednia odżwyczo-nawilżająca, ale bardzo chętnie wypróbuję inne kosmetyki tej firmy.

6 komentarzy:

  1. Z chęcią bym sobie ja spróbowała 💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzuciłam okiem na skład, alkohol wysoko, może więc przesuszać. I jest coś w tym co napisałaś, że włosy nie niszczą się przy farbowaniu, jeżeli oddamy je w dobre ręce. Ja również mam dobrą fryzjerkę i farbuję co półtora miesiąca, a włosy są w doskonałej kondycji.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie taki alkohol jak myślisz ;)

      Usuń
    2. Cetearyl alkohol to żaden alkohol, a pochodna alkoholu tłuszczowego, który jest też emolientem i odpowiada za nawilżenie. Nie ma się czego obawiać :)

      Usuń
  3. Polecę ją swojej córce:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna maska, chętnie wypróbowałabym na swoich włosach :) Też farbuję w salonie, przynajmniej nie mam niespodzianek po farbowaniu i włosy są w dobrej kondycji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.