czwartek, 27 października 2022

Krem do twarzy z prowitaminą A.

Dzień dobry 😁 z racji nastania jesiennych dni sięgnęłam po krem - PERFECTA Bio Vitamin, krem-odżywka witaminowa, witamina A.
Opis - Suplementacja składników odżywczych bezpośrednio na skórę twarzy, zapewnia Ci wyjątkowo przyjemne i energetyczne działanie w skoncentrowanej formie. Jak nowoczesny nutrikosmetyk, dopasowuje się do Twoich indywidualnych potrzeb, pomagając Ci w osiągnięciu upragnionego efektu.

A Beta-Karoten (z oleju z nasion dzikiej marchewki) przekształca się w witaminę A podczas aplikacji, skutecznie wpływając na kondycję skóry i jej młody wygląd. Intensywnie nawilża i odżywia. Działa przeciwzmarszczkowo, przyspieszając regenerację skóry i przywracając jej elastyczność. Pozostawia cerę upiększoną, promienną i wypoczętą.
- ekstrakt z mandarynki Satsuma - niweluje przebarwienia, rozjaśnia
- kompleks olejków pielęgnacyjnych – nawilża odżywia i regeneruje, utrzymując długotrwały efekt.
Skład (INCI): Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Propanediol, Glycerin, Tripelargonin, Vitis Vinifera Seed Oil, Sodium Acrylates Copolymer, Cannabis Sativa Seed Oil, Citrus Unshiu Peel Extract, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Biotin, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Glycine Soja Oil, Caprylhydroxamic Acid, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Potassium Sorbate, Sodium Citrate, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene.

Krem otrzymałam w kartonikowym opakowaniu, które było bardzo dobrze opisane. Wewnątrz kartonika był szklany słoiczek z białą nakrętką.
W słoiczku znajdował się krem o dość rzadkiej konsystencji, ale na tyle gęstej, że nie spływał podczas nakładania na skórę i dobrze go można było nabrać ze słoiczka. Jedynie zapach mi nie bardzo pasował w tym produkcie. Ale może jego zapach pochodzi od składnika jaki się w nim znajduje, a mianowicie - olejek z nasion konopii siewnej. Na szczęście ten zapach nie jest jakiś bardzo intensywny, więc dałam radę krem stosować.
Kolor, jak widzicie na powyższym zdjęciu jest taki szaro-beżowy, ale nie barwi skóry na szary odcień.
Ostatecznie krem zużyłam do samego końca i jestem z niego zadowolona.
Bardzo szybko się wchłaniał i nie pozostawiał, żadnej tłustej ani klejącej się warstwy.
Po jego zastosowaniu zauważyłam dobre nawilżenie skóry oraz odżywienie. Cera była promienna, rozświetlona i taka wypoczęta. W dodatku widać spłycenie bruzd i drobnych zmarszczek. W ogóle skóra była taka gładka i mięciutka.
Warto dodać, że krem mnie nie uczulił, ani nie podrażnił.
Bardzo fajny krem i warto go kupić.
Czy ja go kupię? pewnie nie, bo na rynku jest mnóstwo ciekawych propozycji i ciągle pojawiają się nowe produkty.

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę ale super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że krem dobrze nawilża. Zapach pewnie dla mnie byłby znośny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tego kremu jeszcze, ale wolę raczej mało pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji przetestować, więc trudno mi się wypowiedzieć - ale intensywne nawilżenie jest zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mamy podobne podejście do kremów:) Bo chociaż się któryś sprawdza to masz chęć poznać kolejną nowinkę he

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie i fajnie, że nie uczula, ja jednak mam swój ulubiony ostatnio i się go trzymam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.